Hop til indhold

Recommended Posts

Der er kommet en ny BDSM butik i Københav DMASQUE, dvs det åbnede vist i oktober men jeg er først blevet opmærksom  på den fornyelig. 
Hvorfor fortjener den omtale her?

Fordi den modsat nogle af de andre SM butikker så sælger kvalitets produkter, særligt piske fra McHurt i Berlin, men selvfølgelig også andet end hvad McHurt kan levere

Damen som har butikken tager gerne en snak om piskene eller de andre varer, og hun ved hvad hun taler om. 
 

I betragtning af at det er København og ikke Berlin er udvalget stort. Og jeg er sikker på at når butikken har fået “fodfæste” så bliver udvalget udvidet. 
 

Os med interesse i BDSM skylder os selv et besøg i DMASQUE. 

NEJ jeg har ingen interreseret i DMASQUE men blev bare så positivt overrasket over at find en butik i København med kvalitets piske og andet legetøj, at jeg vil dele det med jeg andre som har samme lyster

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 7 timer siden:

Tak for info -

Det lyder spændende  - Og Madame vil chekke den ud, ved næste besøg i Hovedstaden:-)

 

 Madame 

Redigeret af El Caliente
Forkert rubrik

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 15 timer siden:

Der er kommet en ny BDSM butik i Københav DMASQUE, dvs det åbnede vist i oktober men jeg er først blevet opmærksom  på den fornyelig. 
Hvorfor fortjener den omtale her?

Fordi den modsat nogle af de andre SM butikker så sælger kvalitets produkter, særligt piske fra McHurt i Berlin, men selvfølgelig også andet end hvad McHurt kan levere

Damen som har butikken tager gerne en snak om piskene eller de andre varer, og hun ved hvad hun taler om. 
 

I betragtning af at det er København og ikke Berlin er udvalget stort. Og jeg er sikker på at når butikken har fået “fodfæste” så bliver udvalget udvidet. 
 

Os med interesse i BDSM skylder os selv et besøg i DMASQUE. 

NEJ jeg har ingen interreseret i DMASQUE men blev bare så positivt overrasket over at find en butik i København med kvalitets piske og andet legetøj, at jeg vil dele det med jeg andre som har samme lyster

Har nu aldrig haft problemer med det udvalg SM.shop i studiestræde har. Og har man evt ønsker om noget spec, så har de altid forsøgt at hjælpe. Kvaliteten har altid været god, og udvalg gennem tiderne meget varieret.

 

har kigget op overnævnte side på nettet, den disker i min verden ikke op med det vilde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 5 timer siden:

Har nu aldrig haft problemer med det udvalg SM.shop i studiestræde har. Og har man evt ønsker om noget spec, så har de altid forsøgt at hjælpe. Kvaliteten har altid været god, og udvalg gennem tiderne meget varieret.

 

har kigget op overnævnte side på nettet, den disker i min verden ikke op med det vilde.

Det var ikke min hensigt starte en diskussion om hvilken shop er bedste

jeg kender også godt sm-shop og har købt en del pisker der hvis kvalitet absolut ikke fejlene noget

da jeg skrev “ modsat andre sm butikker” havde jeg nok mere nogle butikker i en gade som “aldrig over giver sig” i tankerne

Dmasque’s hjemside giver ikke udvalgets af piske fuld retfærdighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 5 minutter siden:

Det var ikke min hensigt starte en diskussion om hvilken shop er bedste

jeg kender også godt sm-shop og har købt en del pisker der hvis kvalitet absolut ikke fejlene noget

da jeg skrev “ modsat andre sm butikker” havde jeg nok mere nogle butikker i en gade som “aldrig over giver sig” i tankerne

Dmasque’s hjemside giver ikke udvalgets af piske fuld retfærdighed

Ser det heller ikke som en diskussion, jeg har bare svært ved at forstå man ikke er lidt mere informerende med produkter på hjemmesiden, men det har jo intet med dig at gøre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...