SpankingSub 1065 Skrevet 12. Juli, 2021 (edited) Der er kommet en ny BDSM butik i Københav DMASQUE, dvs det åbnede vist i oktober men jeg er først blevet opmærksom på den fornyelig. Hvorfor fortjener den omtale her? Fordi den modsat nogle af de andre SM butikker så sælger kvalitets produkter, særligt piske fra McHurt i Berlin, men selvfølgelig også andet end hvad McHurt kan levere Damen som har butikken tager gerne en snak om piskene eller de andre varer, og hun ved hvad hun taler om. I betragtning af at det er København og ikke Berlin er udvalget stort. Og jeg er sikker på at når butikken har fået “fodfæste” så bliver udvalget udvidet. Os med interesse i BDSM skylder os selv et besøg i DMASQUE. NEJ jeg har ingen interreseret i DMASQUE men blev bare så positivt overrasket over at find en butik i København med kvalitets piske og andet legetøj, at jeg vil dele det med jeg andre som har samme lyster Redigeret 12. Juli, 2021 af SpankingSub 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 540 Skrevet 13. Juli, 2021 Tak for info - Det lyder spændende - Og Madame vil chekke den ud, ved næste besøg i Hovedstaden:-) Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) Fejl Redigeret 13. Juli, 2021 af SpankingSub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) Madame-elisabeht(TV) skrev, for 7 timer siden: Tak for info - Det lyder spændende - Og Madame vil chekke den ud, ved næste besøg i Hovedstaden:-) Madame Redigeret 13. Juli, 2021 af El Caliente Forkert rubrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 13. Juli, 2021 SpankingSub skrev, for 15 timer siden: Der er kommet en ny BDSM butik i Københav DMASQUE, dvs det åbnede vist i oktober men jeg er først blevet opmærksom på den fornyelig. Hvorfor fortjener den omtale her? Fordi den modsat nogle af de andre SM butikker så sælger kvalitets produkter, særligt piske fra McHurt i Berlin, men selvfølgelig også andet end hvad McHurt kan levere Damen som har butikken tager gerne en snak om piskene eller de andre varer, og hun ved hvad hun taler om. I betragtning af at det er København og ikke Berlin er udvalget stort. Og jeg er sikker på at når butikken har fået “fodfæste” så bliver udvalget udvidet. Os med interesse i BDSM skylder os selv et besøg i DMASQUE. NEJ jeg har ingen interreseret i DMASQUE men blev bare så positivt overrasket over at find en butik i København med kvalitets piske og andet legetøj, at jeg vil dele det med jeg andre som har samme lyster Har nu aldrig haft problemer med det udvalg SM.shop i studiestræde har. Og har man evt ønsker om noget spec, så har de altid forsøgt at hjælpe. Kvaliteten har altid været god, og udvalg gennem tiderne meget varieret. har kigget op overnævnte side på nettet, den disker i min verden ikke op med det vilde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 13. Juli, 2021 El Caliente skrev, for 5 timer siden: Har nu aldrig haft problemer med det udvalg SM.shop i studiestræde har. Og har man evt ønsker om noget spec, så har de altid forsøgt at hjælpe. Kvaliteten har altid været god, og udvalg gennem tiderne meget varieret. har kigget op overnævnte side på nettet, den disker i min verden ikke op med det vilde. Det var ikke min hensigt starte en diskussion om hvilken shop er bedste jeg kender også godt sm-shop og har købt en del pisker der hvis kvalitet absolut ikke fejlene noget da jeg skrev “ modsat andre sm butikker” havde jeg nok mere nogle butikker i en gade som “aldrig over giver sig” i tankerne Dmasque’s hjemside giver ikke udvalgets af piske fuld retfærdighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 13. Juli, 2021 SpankingSub skrev, for 5 minutter siden: Det var ikke min hensigt starte en diskussion om hvilken shop er bedste jeg kender også godt sm-shop og har købt en del pisker der hvis kvalitet absolut ikke fejlene noget da jeg skrev “ modsat andre sm butikker” havde jeg nok mere nogle butikker i en gade som “aldrig over giver sig” i tankerne Dmasque’s hjemside giver ikke udvalgets af piske fuld retfærdighed Ser det heller ikke som en diskussion, jeg har bare svært ved at forstå man ikke er lidt mere informerende med produkter på hjemmesiden, men det har jo intet med dig at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 14. Juli, 2021 Er der et link til denne nye shop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 14. Juli, 2021 Madame Illona skrev, for 22 minutter siden: Er der et link til denne nye shop Mon ikke det er den her: https://dmasque.dk/erotik-butik-koebenhavn/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg