Hop til indhold
BredMenFed

Vejle Sindy New & Real Pictures she’ll Take good care of you

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/266127

En ting at sige - HOLD JER VÆK!!!

jeg får aftalt en tid via sms på engelsk som er langt over gennemsnittet.

jeg kommer derhen, og ind, og prøver at tale engelsk, men hun forstår ingenting som i ingenting, så det er ikke hende jeg har skrevet med.

Lige når du kommer ind så er der en sofa og der ligger en anden kvinde, og halvsover, og der stinker af mad og ikke særlig hyggeligt.

Det er heller ikke hende man møder på billedet, og de virker uengageret og helt uforstående. Jeg valgte derfor at gå igen.

Stedet er ikke diskret, lige ud til vejen, og hele facaden er Pink/lyserød.

hende som jeg skrev med, ringer så til mig og indirekte truer mig, og jeg skal tale pænt etc.

det er korrekt jeg talte med lidt høj tone, men brugte ingen skældsord, men var frustreret over at markedet er så råddent, og jeg måtte køre en halv time, med falske forhåbninger.

 

ydermere inden mødet fortalte jeg hende, at jeg kan se i har en dårlig anmeldelse, og hun fortæller mig, at det er løgn og hun lige var kommet fra Sverige. Det holder nok heller ikke stik.

Hvis man vælger stedet her, så er man selv skyld i det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BredMenFed skrev, den 12.7.2021 at 20:43:

https://annoncelight.dk/showad/266127

En ting at sige - HOLD JER VÆK!!!

jeg får aftalt en tid via sms på engelsk som er langt over gennemsnittet.

jeg kommer derhen, og ind, og prøver at tale engelsk, men hun forstår ingenting som i ingenting, så det er ikke hende jeg har skrevet med.

Lige når du kommer ind så er der en sofa og der ligger en anden kvinde, og halvsover, og der stinker af mad og ikke særlig hyggeligt.

Det er heller ikke hende man møder på billedet, og de virker uengageret og helt uforstående. Jeg valgte derfor at gå igen.

Stedet er ikke diskret, lige ud til vejen, og hele facaden er Pink/lyserød.

hende som jeg skrev med, ringer så til mig og indirekte truer mig, og jeg skal tale pænt etc.

det er korrekt jeg talte med lidt høj tone, men brugte ingen skældsord, men var frustreret over at markedet er så råddent, og jeg måtte køre en halv time, med falske forhåbninger.

 

ydermere inden mødet fortalte jeg hende, at jeg kan se i har en dårlig anmeldelse, og hun fortæller mig, at det er løgn og hun lige var kommet fra Sverige. Det holder nok heller ikke stik.

Hvis man vælger stedet her, så er man selv skyld i det.

 

 

Er det på Koldingvej.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...