Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Dinna har jeg kigget længe på. Også talt med hende men har ikke fundet tid hvor vi begge kunne. Det lykkedes så i sidste uge. 

Hun tog imod på lækkert hotel i København. Nemt at finde og hun hentede mig ved p pladsen. 

Jeg har læst andre anmeldelser af hende. Alderen er noget som der er lidt forvirring om. Ja ikke fordi jeg ved præcis hvor gammel hun er. ;)

Først om fremmest er hun en flot kvinde. Yderst veltrænet. Meget slank/petit og et par rimelig store silikone bryster. Hendes hår er langt og næsten hvidt. Hun er flot klædt og modtog i stilletter. Under kjolen var der lækkert undertøj. Hvis jeg skulle gætte på alder vil jeg skyde på over 50. Måske ikke 55 så deromkring. 

Hun kyssede intenst og havde meget indlevelse. Super frækt at ta hende bagfra men den lille lækre og faste røv hun har. 

Hvis man er til voksne/modne kvinder så er hun er godt bud. Jeg kommer gerne igen en anden gang når det passer. 

5 stjerner herfra. :)

https://annoncelight.dk/showad/299050

• 6 months later...
Skrevet
tugwell skrev, den 12/7/2021 at 20:11:

Dinna har jeg kigget længe på. Også talt med hende men har ikke fundet tid hvor vi begge kunne. Det lykkedes så i sidste uge. 

Hun tog imod på lækkert hotel i København. Nemt at finde og hun hentede mig ved p pladsen. 

Jeg har læst andre anmeldelser af hende. Alderen er noget som der er lidt forvirring om. Ja ikke fordi jeg ved præcis hvor gammel hun er. ;)

Først om fremmest er hun en flot kvinde. Yderst veltrænet. Meget slank/petit og et par rimelig store silikone bryster. Hendes hår er langt og næsten hvidt. Hun er flot klædt og modtog i stilletter. Under kjolen var der lækkert undertøj. Hvis jeg skulle gætte på alder vil jeg skyde på over 50. Måske ikke 55 så deromkring. 

Hun kyssede intenst og havde meget indlevelse. Super frækt at ta hende bagfra men den lille lækre og faste røv hun har. 

Hvis man er til voksne/modne kvinder så er hun er godt bud. Jeg kommer gerne igen en anden gang når det passer. 

5 stjerner herfra. :)

https://annoncelight.dk/showad/299050

Hey Tugwell...
Hun lyder virkelig som en der tænder mig, er SÅ MEGET til modne kvinder, og gerne ældre end mig :-)
Hvad måtte du slippe om man må spørge, kan ikke rigtig se priser på hende ???

Skrevet
  • Author

Nu det snart længe siden men husker det som omkring 1200 for en halv time. Hæng mig ikke op på det men Jeg følte ikke det var overpris på nogen måde. 

Skrevet
tugwell skrev, for 28 minutter siden:

Nu det snart længe siden men husker det som omkring 1200 for en halv time. Hæng mig ikke op på det men Jeg følte ikke det var overpris på nogen måde. 

Kanont, jeg vil nyde det tænker jeg, total svært at finde seriøse, dejlige modne kvinder syntes jeg.

Skrevet
tugwell skrev, 1 time siden:

Hun ser spændende ud. Gav hun superfransk?

Skrevet
  • Author

Ja det gjorde hun da jeg besøgte hende. 

Men om hun vurderer det fra gæst til gæst skal jeg ikke sige nu hun ikke ligefrem annoncerer med det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.