Hop til indhold
HrLarsen84

Pink Palace Hamborg

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg skal til Hamborg inden længe og er meget nysgerrig på, om der er nogen der kan fortælle om pink palace på Reeperbahn er noget ved. http://pink-palace.de
 

Jeg kan finde nogle enkelte gamle beskrivelser af stedet, men ingen af nyere dato. 
 

Handler det ligesom mange andre steder på og omkring Reeperbahn bare om at få lokket mere og mere ud af kunden, eller er det reelt og nede på jorden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HrLarsen84 skrev, den 12.7.2021 at 19:36:

Hej alle,

Jeg skal til Hamborg inden længe og er meget nysgerrig på, om der er nogen der kan fortælle om pink palace på Reeperbahn er noget ved. http://pink-palace.de
 

Jeg kan finde nogle enkelte gamle beskrivelser af stedet, men ingen af nyere dato. 
 

Handler det ligesom mange andre steder på og omkring Reeperbahn bare om at få lokket mere og mere ud af kunden, eller er det reelt og nede på jorden?

Faktisk ok, betalte 50€ for en quick sidst (men mon der er åben i disse corona tider)

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, 1 time siden:

Actually ok, paid 50 € for a quick last (but I wonder if it is open in these corona times)

I was in Hamburg 2 weeks ago. 

Pink Palace and Paradise Point of Sex was open. I went to Paradise but there were only few girls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt at Laufhauserne er åbne. Men for at slippe indenfor skal man både registrere sig med navn og vise frem coronacertifikat.

Hvem får så at vide at du har været der.....

Jeg gik forbi......

Vær også opmærksom på at alkoholsalget i Hamborg lukker kl 23 på restauranter og værtshus hvis du er til en øl en sen aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...