Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/322250

Et møde i det fynske gav muligheden for et meget sommervarmt besøg på kendt sted nær Plantorama, hvor denne skønhed huserer. Om det er hende på billederne skal jeg ikke kunne sige, men de er yderst retvisende. Hold da op en lækker pakke med seriøse meloner, givetvis med lidt kirurgisk hjælp, men super flotte. Samtidig var hun noget af en man-eater men virkeligt sød og lydhør overfor mine ønsker... så vi landede begge drvvåde af sved og lidt andet efter en hot halv time.... De varmeste anbefalinger; bogstaveligt talt. Retur til Jylland med rævesmil på læben...

Sommerhilsner til folket !

Del dette indlæg


Link til indlæg
findomaddict skrev, for 33 minutter siden:

Forvirret...Hvem er du så Thomi? Du er pigen han besøgte?

Hvad forstår du ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomi skrev, for 1 minut siden:

Hvad forstår du ikke?

Du skriver at du også besøgte Tyra og at HAN var vidunderlig. Jeg troede Tyra var en kvinde. Eller er det dig der er Tyra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Thomi skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte ham, og han er simpelthen vidunderlig.

HAHA. autocorrect problem eller er du bare en smule ordblind? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, den 12.7.2021 at 16:30:

https://annoncelight.dk/showad/322250

Et møde i det fynske gav muligheden for et meget sommervarmt besøg på kendt sted nær Plantorama, hvor denne skønhed huserer. Om det er hende på billederne skal jeg ikke kunne sige, men de er yderst retvisende. Hold da op en lækker pakke med seriøse meloner, givetvis med lidt kirurgisk hjælp, men super flotte. Samtidig var hun noget af en man-eater men virkeligt sød og lydhør overfor mine ønsker... så vi landede begge drvvåde af sved og lidt andet efter en hot halv time.... De varmeste anbefalinger; bogstaveligt talt. Retur til Jylland med rævesmil på læben...

Sommerhilsner til folket !

Nær platorama, er det så skt jørgensgade vi snakker om eller? Kender ikk andre steder tæt på der, kun de to steder i skt jørgensgade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelræv skrev, for 48 minutter siden:

Nu må i lige styre jer med de rosende ord. Hun ligner jo en mand:blink:

Må sige at jeg ikke kender nogen mænd med så store bryster. Jeg kan intet se på de billeder som kunne få mig til at tænke at det kunne være en mand. Jeg må komme i de forkerte miljøer hvis der er mænd derude som ser sådan ud ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Må sige at jeg ikke kender nogen mænd med så store bryster. Jeg kan intet se på de billeder som kunne få mig til at tænke at det kunne være en mand. Jeg må komme i de forkerte miljøer hvis der er mænd derude som ser sådan ud ;-)

 

Fair nok. Hver sin smag. Der hvor jeg kommer ser kvinderne nok bare mere feminine ud så. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelræv skrev, for 2 timer siden:

Og imodsætning til din vurdering af billederne, så har jeg besøgt hende.

Så fortæl dog hvad der gør at du mener hun ligner en mand. Er billeder så misvisende, da billeder da ligner en flot pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 2 timer siden:

Hvordan var oplevelsen

Dårlig. Hårde patter, overfladisk og selvhøjtidelig. 

Eneste positive var at hun tog den til roden.

Kommer dog ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...