Hop til indhold

Kolding - Afrodittes Tantra / Liderlige Line

Featured Replies

Skrevet

Hej der ude

For efterhånden en del år siden havde jeg adskillige gode "oplevelser" hos en pige der kaldte sig Afroditte.

Senere gjorde hun sig også i den lidt mere hardcore del som Liderlige Line.

Hun holdt til omkring Branddrupdam syd for Kolding.

Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv et eller andet sted?

Jeppe 

Redigeret af PilotenF16
Skal flyttes til efterlysninger, beklager....

Skrevet

kigger med - for havde også nogle fantastiske oplevelser med hende - er hun stadig aktiv, så rydder jeg hurtig kalenderen og booker hende :)

og ja - hun var i Brandrupdam, men flyttede siden til et hus i det sydlige Kolding

så PM modtages gerne, hvis nogen har info som ikke skal offentliggøres 

Skrevet
PilotenF16 skrev, for 45 minutter siden:

Hej der ude

For efterhånden en del år siden havde jeg adskillige gode "oplevelser" hos en pige der kaldte sig Afroditte.

Senere gjorde hun sig også i den lidt mere hardcore del som Liderlige Line.

Hun holdt til omkring Branddrupdam syd for Kolding.

Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv et eller andet sted?

Jeppe 

Bramdrupdam syd for Kolding. Dit kompas virker ikke.  Det ligger nord for Kolding

• 1 month later...
Skrevet

Rigtigt :)

Redigeret af kette

Skrevet
Steenborg skrev, for 14 minutter siden:

Er Afroditte thai? 

Nej hun er dansk. 
Hendes tantra var i øvrigt ikke særlig tantrisk :) Det var en behagelig massage afsluttende med et ok HJ
Men ifølge hendes fotos dengang som Kinky Line ( ikke liderlige Line) var nogen der trak søm. Jeg husker bla et anhængertræk med kondom, som forsvandt :lol:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 23 timer siden:

Nej hun er dansk. 
Hendes tantra var i øvrigt ikke særlig tantrisk :) Det var en behagelig massage afsluttende med et ok HJ
Men ifølge hendes fotos dengang som Kinky Line ( ikke liderlige Line) var nogen der trak søm. Jeg husker bla et anhængertræk med kondom, som forsvandt :lol:

Hun er stoppede i gamet. Jeg husker hende som Kinky Line, og der kunne ske mange ting når man var på besøg, gav man hende frie hænder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.