Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj derude,

Jeg har her i sommervarmen gået om fantaseret om at prøve en lav pige - altså en der er under en 150-155 cm. Hvem kan i anbefale hér?

På forhånd tak

/Douphx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kommer forbi Holstebrovej nr. 151 i Ravnstrup ved Viborg, så plejer der at være en meget lille thai-pige der - måske kun 140 cm. Hun er måske ikke den kønneste og jeg har ikke prøvet hende, selvom hun er skidesød og jeg har haft lyst flere gange, bare for at prøve hende. Måske bare bestille massage og så se om hun opfordrer til lidt mere.

Men nu plejer de andre piger på stedet at være ret kønne og yde en udmærket service, så det er kun blevet ved fantasien ;) Om hun "styrer" stedet er jeg ikke helt sikker på, men det er næsten altid hende der viser en ind på massagerummene. Desværre har jeg ikke været der et par mdr., så tør ikke sige om hun er der stadig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak - jeg kan se der er mange muligheder! Umiddelbart kan jeg ikke se at der er nogen af dem der tilbyder græsk - kender i også nogen her? Det er den lille røv jeg tænder på og vil gerne have en omgang græsk med en petit røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak - jeg kan se der er mange muligheder! Umiddelbart kan jeg ikke se at der er nogen af dem der tilbyder græsk - kender i også nogen her? Det er den lille røv jeg tænder på og vil gerne have en omgang græsk med en petit røv.

Ja, det skrev du altså ikke noget om i første omgang - så er vi jo nødt til at skyde lidt i blinde :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annabelle er et godt bud extrem lille numse og hun kan li at få den analt er heller ikke ret høj

Har du et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden du kalder andres indlæg for dumme, kunne du måske gøre dig lidt umage selv? Fx med at skrive hvor i landet du søger - det har du ikke skrevet endnu.

Det er også en god ide at skrive noget mere om særkrav, som fx anal. Skal hun tale dansk, alder, vægt osv....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...