Hop til indhold
The Rider

Massage i Thailand

Recommended Posts

Er i Thailand på ferie med konen så det med massage er lidt svært.

Vi var i Bangkok 10 dage og tog lige en smuttur til Pataya med en enkelt overnatning.

Efter vi var kommet op på værelset om aftenen og konen så fjernsyn fik jeg alligevel forhandlet mig frem til at jeg kunne gå ned og få massage, vi blev enige om den massage som var på hotellet.

Syntes altid de ser så kedelig ud.

Jeg gik ned og bestilte en times oliemassage, det var en mand der tog imod og han sagde han havde en smuk thai så det lød jo godt, jeg var hendes sidste kunde den dag.

Efter en gang middel massage måtte jeg så vende mig om og sørme om ikke jeg fik tilbudt lidt extra og med de øjne hun sendte mig og den figur hun havde så kunne jeg slet ikke få ordet nej ud af min mund.

Vi fik forhandlet os frem til hele pakken incl massage til 1500 bath.

Efter afslutning var det om at få tørret lillemand godt af så konen intet opdagede.

Efter Pataya og Bangkok fløj vi til Chaing Mai

Her lykkedes det mig også og få listet mig ned til en times massage medens konen flød ud i badekarret.

En lille butik lige over for hotellet, en rigtig lille godte, lidt bedre massage her og også her fik jeg hele pakken incl tungekys, følte nærmest GFE agtigt.

320 bath for massagen og 1000 bath for resten af pakken .

Måtte være meget stille mutter måtte vist ikke vide det

Nu er halvdelen af ferien slut, endnu 2 uger venter, må se om det bliver til mere massage

Ha det godt hjemme i Danmark

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Kata, Phukethalvøen, Thailand i december 2012.

Lige uden for hotellet sad der 5 kvinder, som tilbød massage. den ene havde jeg øjenkontakt til.!!!

men desværre var konen, søn, svigerdatter og 2 børnebørn med, så det måtte vente.

det lykkedes mig at lokke begge piger ned til massage, mens vi 4 var i vandet.

senere på dagen, ville jeg have massage, da ville de andre i vandet.... fint fint.

jeg kom til massagepigerne, og havde straks øjenkontakt med den dejlige og smukke thaipige på ca 30 år.

tøjet af, men beholdt hundehylerne, og op på maven, fik dejlig massage på benene, helt op i skridet , videreryggen.

vi skulle være meget stille, der var kun et klæde imellem brikseneblev vendt om, og massagen startede ved fødderne og videre op, godt ind i lysken.

meget tæt på, og reaktionen kom, øjenkontakt, og jeg tog hendes hånd og førte den ind i trusserne.

Lemmet fik en helt utrolig massage, trusserne kom af og hun fortsatte massagen og gav et lille men dejligt blow uden , oh hvor dejligt, til sidst da jeg var ved at sprænges, fortsatte håndarbejdet, og hun lagde lige et håndklæde over idet jeg sprøjtede. dejlig udløsning, og humøret steg mange grader i varmen.

men massagen var ikke slut endnu, hun smed blusen, kravlede op på mig, masserede, og kørte sine bryster rundt på mig og op i hovedet, så jeg kunne slikke og kysse dem.

de var virkelig dejlige.

jeg betalte som aftalt og gav ekstra for det seksuelle, un var meget forundret og beløbet og takkede.

det blev lagt i hendes egen taske.

jeg skulle helt sikkert have en massage igen, inden hjemrejsen, ved denne dejlige thaipige.

den historie følger senere .

COPIDO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej CUPIDO

Ja det er noget andet her i thailand end i DK, de er meget mere servicemeinded, er i Phuket nu og rejser hjem lørdag, vi bor i phuket town og der er intet og komme efter og konen bliver sur når jeg siger jeg smutter til Patong

haha

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...