Hop til indhold
King Dingeling

Prisstigninger på købesex??

Recommended Posts

Guest Like a Stone

Yes - i hvert fald 800 og så ekstra for næsten alt. Dvs så hedder det 1.200-1.500 for en halv time med kys og superfransk. Meeen… der er enkelte stjerner derude, hvor du for 1.500kr for en time med med det hele. Vel ok i forhold til timeprisen på en håndværker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
King Dingeling skrev, for 45 minutter siden:

Er det bare mig eller er det blevet mere og mere normalt med 1000kr for 30min?? 

Det kommer vist an på hvilken by? 

Aarhus er for eks. dyre end både København og Aalborg

1000 for en halv time, så boykotte jeg med mindre det er en gudinde, must have.. men der skal meget til ;-)

Redigeret af freeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

lige før Corona, kunne man nemt i Aalborg få 30 min, med fransk uden og afslut med anal for en tusse….. dette findes ikke mere!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 5 minutter siden:

Hej

lige før Corona, kunne man nemt i Aalborg få 30 min, med fransk uden og afslut med anal for en tusse….. dette findes ikke mere!!!

men du kan stadig få et godt skrald fra 400 

Del dette indlæg

Link til indlæg
freeman skrev, for 4 minutter siden:

men du kan stadig få et godt skrald fra 400 

Det kan man heldigvis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså på de danske lysthuse har prisen vist ligget meget fast i lang tid og det har den også i det segment jeg plejer at vælge til 1200 for en halvtime... har egentlig mere set at den måske tiltider er faldet lidt i det segment.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener bare at sf til side så er prisniveauet oppe på de danske pigers priser hvis man lægger 100kr oven i. 

Jeg besøger selv oftes udenlandske piger, men encitamentet er ved at skride hvis priserne forsætter på det høje niveau. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
King Dingeling skrev, for 1 time siden:

Jeg mener bare at sf til side så er prisniveauet oppe på de danske pigers priser hvis man lægger 100kr oven i. 

Jeg besøger selv oftes udenlandske piger, men encitamentet er ved at skride hvis priserne forsætter på det høje niveau. 

Sjovt så ser jeg fine udenlandske piger som forsøger sig med Aarhus priser i Aalborg, hvor de næste gang de kommer til byen sætter priserne ned.
Priserne bestemmes af hvad vi er villige til at betale, prisen skifter fra by til by (samme pige)  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læste lige annoncer igennem. Prisen er steget ret meget virker det til. 

Spørgsmålet er hvorfor? Mindre udbud af piger? Eller den højere risiko ved arbejdet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bib skrev, for 15 timer siden:

Læste lige annoncer igennem. Prisen er steget ret meget virker det til. 

Spørgsmålet er hvorfor? Mindre udbud af piger? Eller den højere risiko ved arbejdet

hvor er det du mener prisen er steget? 

Redigeret af freeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved udemærket at prisstigniger er en del af livet og det sker over det hele.

Dog syntes jeg at det er en lidt, kan man bruge ordet kedelig, udvikling at man efterhånden skal tage kontakt til pigen/stedet og spørge ind til det ene og det andet inden man møder op..

Til telefondamen:

"Kunne godt tænke mig at blive nusset i 5 minutter og så kysse pigen. Hvad tager pigen for det? Og så måske en doggie..Nej. mere tungekys og så må hun godt kunne dominere". Hvad bliver det?

Og det har Pussygalores, som ikke har noget at sige mht. prisniveauet, da pigerne leger sig ind nu taget konsekvensen af og skriver:

"BEMÆRK, PRISERNE ER VEJLEDENDE. 

Pigerne har deres egne priser. Ring derfor og hør din udvalgte piges priser.

https://70210026.dk/menu

Det koster feks 1500 kr for at forkæle Victoria i 1800 sekunder.

https://annoncelight.dk/showad/324314

Mens Sif tager for "Cocktails og kys. Alt inkluderet blide former 1100 kr i 1800 sekunder.

https://annoncelight.dk/showad/323622

Syntes det var lidt lettere for 5-6 år siden, hvor hver enkelt piges menu både med ydelser og priser var lidt mere udførlig..

Men okay. 

Det er snart 2022 og en anden tid end 2010-11 stykker.

Vil bare ikke slæbe 3000-4000 kr med hver 2. uge da overfald af maskerede  mørklødede mænd i så fald kunne blive et problem på ruten..:ph34r:

At booke en tid skal ligesom et forhold være spændende, ukompliceret og lærerigt, men forhåbentlig kan pigen som går rundt med telefonen være behjælpelig og give eksakte priser og forhåbentlig tager pigerne ikke ekstra for at lade os afklæde dem.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 24 minutter siden:

og forhåbentlig tager pigerne ikke ekstra for at lade os afklæde dem.

“Ja så er der lige et afklædningsgebyr på kr.250,-“ :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Don T skrev, for 5 minutter siden:

“Ja så er der lige et afklædningsgebyr på kr.250,-“ :wacko:

Lige den extra, bør man næsten vælge.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aalborg stiger priserne - før 15 min 400kr - så 15 min 500 - nu 15 min 600 - har set enkelte 15 min 700 - hvor mon vi ender

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
fræk6 skrev, for 7 timer siden:

Aalborg stiger priserne - før 15 min 400kr - så 15 min 500 - nu 15 min 600 - har set enkelte 15 min 700 - hvor mon vi ender

Det bestemmer vi selv.

Bliv væk hvis prisen er for høj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Det bestemmer vi selv.

Bliv væk hvis prisen er for høj.

Nu det jeg skriver var ikke en klage - men når man arbejder meget i branchen - så ser man jo en udvikling 

tror det bliver svært at blive væk - der er rigtig mange flotte unge piger

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 11 timer siden:

Nu det jeg skriver var ikke en klage - men når man arbejder meget i branchen - så ser man jo en udvikling 

tror det bliver svært at blive væk - der er rigtig mange flotte unge piger

Når der er mange attraktive piger som gør det svært at holde sig væk, trods spredte prisstigninger, er der jo noget der tyder på at priserne er rigtige, set fra GPernes synspunkt. 
Så er der vel ikke så meget at klage over, ud over, at vi har nydt at det var billigere før. 

Iøvrigt, ud af de få "faste piger" jeg besøger jævnligt i Aalborg er det kun et sted der har været stigninger: Det polske bordelnetværk. Her er startpriserne steget med 100,-, men diverse ekstras jeg spørger til er ikke steget.
Så 100,- ekstra ud af en standard slutpris for mit vedkommende på 1100-1500,- er ikke rigtigt noget der ændrer min adfærd. 

Derudover tror jeg, at for mange GP'ere hænger det også sammen med selvopfattelse, som jeg er helt forstående overfor.
Hvis andre pigers synlige priser generelt ligger noget over ens egne, så vil man vel hæve dem lidt, for ikke at fremstå "billigt". Det betyder, at de som synes at de tilbyder noget lidt bedre også hæver dem. Det er basal game theory

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...