King Dingeling 177 Skrevet 11. Juli, 2021 Er det bare mig eller er det blevet mere og mere normalt med 1000kr for 30min?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 11. Juli, 2021 Yes - i hvert fald 800 og så ekstra for næsten alt. Dvs så hedder det 1.200-1.500 for en halv time med kys og superfransk. Meeen… der er enkelte stjerner derude, hvor du for 1.500kr for en time med med det hele. Vel ok i forhold til timeprisen på en håndværker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 191 Skrevet 11. Juli, 2021 (edited) King Dingeling skrev, for 45 minutter siden: Er det bare mig eller er det blevet mere og mere normalt med 1000kr for 30min?? Det kommer vist an på hvilken by? Aarhus er for eks. dyre end både København og Aalborg 1000 for en halv time, så boykotte jeg med mindre det er en gudinde, must have.. men der skal meget til Redigeret 11. Juli, 2021 af freeman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1038 Skrevet 11. Juli, 2021 Hej lige før Corona, kunne man nemt i Aalborg få 30 min, med fransk uden og afslut med anal for en tusse….. dette findes ikke mere!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 191 Skrevet 11. Juli, 2021 fræk6 skrev, for 5 minutter siden: Hej lige før Corona, kunne man nemt i Aalborg få 30 min, med fransk uden og afslut med anal for en tusse….. dette findes ikke mere!!! men du kan stadig få et godt skrald fra 400 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1038 Skrevet 11. Juli, 2021 freeman skrev, for 4 minutter siden: men du kan stadig få et godt skrald fra 400 Det kan man heldigvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 11. Juli, 2021 Altså på de danske lysthuse har prisen vist ligget meget fast i lang tid og det har den også i det segment jeg plejer at vælge til 1200 for en halvtime... har egentlig mere set at den måske tiltider er faldet lidt i det segment. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
King Dingeling 177 Skrevet 12. Juli, 2021 Jeg mener bare at sf til side så er prisniveauet oppe på de danske pigers priser hvis man lægger 100kr oven i. Jeg besøger selv oftes udenlandske piger, men encitamentet er ved at skride hvis priserne forsætter på det høje niveau. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 191 Skrevet 12. Juli, 2021 King Dingeling skrev, for 1 time siden: Jeg mener bare at sf til side så er prisniveauet oppe på de danske pigers priser hvis man lægger 100kr oven i. Jeg besøger selv oftes udenlandske piger, men encitamentet er ved at skride hvis priserne forsætter på det høje niveau. Sjovt så ser jeg fine udenlandske piger som forsøger sig med Aarhus priser i Aalborg, hvor de næste gang de kommer til byen sætter priserne ned. Priserne bestemmes af hvad vi er villige til at betale, prisen skifter fra by til by (samme pige) ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 13. Juli, 2021 Læste lige annoncer igennem. Prisen er steget ret meget virker det til. Spørgsmålet er hvorfor? Mindre udbud af piger? Eller den højere risiko ved arbejdet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 191 Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) Bib skrev, for 15 timer siden: Læste lige annoncer igennem. Prisen er steget ret meget virker det til. Spørgsmålet er hvorfor? Mindre udbud af piger? Eller den højere risiko ved arbejdet hvor er det du mener prisen er steget? Redigeret 13. Juli, 2021 af freeman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 28. August, 2021 (edited) Ved udemærket at prisstigniger er en del af livet og det sker over det hele. Dog syntes jeg at det er en lidt, kan man bruge ordet kedelig, udvikling at man efterhånden skal tage kontakt til pigen/stedet og spørge ind til det ene og det andet inden man møder op.. Til telefondamen: "Kunne godt tænke mig at blive nusset i 5 minutter og så kysse pigen. Hvad tager pigen for det? Og så måske en doggie..Nej. mere tungekys og så må hun godt kunne dominere". Hvad bliver det? Og det har Pussygalores, som ikke har noget at sige mht. prisniveauet, da pigerne leger sig ind nu taget konsekvensen af og skriver: "BEMÆRK, PRISERNE ER VEJLEDENDE. Pigerne har deres egne priser. Ring derfor og hør din udvalgte piges priser. https://70210026.dk/menu Det koster feks 1500 kr for at forkæle Victoria i 1800 sekunder. https://annoncelight.dk/showad/324314 Mens Sif tager for "Cocktails og kys. Alt inkluderet blide former 1100 kr i 1800 sekunder. https://annoncelight.dk/showad/323622 Syntes det var lidt lettere for 5-6 år siden, hvor hver enkelt piges menu både med ydelser og priser var lidt mere udførlig.. Men okay. Det er snart 2022 og en anden tid end 2010-11 stykker. Vil bare ikke slæbe 3000-4000 kr med hver 2. uge da overfald af maskerede mørklødede mænd i så fald kunne blive et problem på ruten.. At booke en tid skal ligesom et forhold være spændende, ukompliceret og lærerigt, men forhåbentlig kan pigen som går rundt med telefonen være behjælpelig og give eksakte priser og forhåbentlig tager pigerne ikke ekstra for at lade os afklæde dem. Redigeret 28. August, 2021 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 28. August, 2021 ppd skrev, for 24 minutter siden: og forhåbentlig tager pigerne ikke ekstra for at lade os afklæde dem. “Ja så er der lige et afklædningsgebyr på kr.250,-“ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 28. August, 2021 Don T skrev, for 5 minutter siden: “Ja så er der lige et afklædningsgebyr på kr.250,-“ Lige den extra, bør man næsten vælge. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1038 Skrevet 28. August, 2021 Aalborg stiger priserne - før 15 min 400kr - så 15 min 500 - nu 15 min 600 - har set enkelte 15 min 700 - hvor mon vi ender 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. August, 2021 fræk6 skrev, for 7 timer siden: Aalborg stiger priserne - før 15 min 400kr - så 15 min 500 - nu 15 min 600 - har set enkelte 15 min 700 - hvor mon vi ender Det bestemmer vi selv. Bliv væk hvis prisen er for høj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1038 Skrevet 29. August, 2021 (edited) Den flittige skrev, for 2 minutter siden: Det bestemmer vi selv. Bliv væk hvis prisen er for høj. Nu det jeg skriver var ikke en klage - men når man arbejder meget i branchen - så ser man jo en udvikling tror det bliver svært at blive væk - der er rigtig mange flotte unge piger Redigeret 29. August, 2021 af fræk6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 29. August, 2021 fræk6 skrev, for 11 timer siden: Nu det jeg skriver var ikke en klage - men når man arbejder meget i branchen - så ser man jo en udvikling tror det bliver svært at blive væk - der er rigtig mange flotte unge piger Når der er mange attraktive piger som gør det svært at holde sig væk, trods spredte prisstigninger, er der jo noget der tyder på at priserne er rigtige, set fra GPernes synspunkt. Så er der vel ikke så meget at klage over, ud over, at vi har nydt at det var billigere før. Iøvrigt, ud af de få "faste piger" jeg besøger jævnligt i Aalborg er det kun et sted der har været stigninger: Det polske bordelnetværk. Her er startpriserne steget med 100,-, men diverse ekstras jeg spørger til er ikke steget. Så 100,- ekstra ud af en standard slutpris for mit vedkommende på 1100-1500,- er ikke rigtigt noget der ændrer min adfærd. Derudover tror jeg, at for mange GP'ere hænger det også sammen med selvopfattelse, som jeg er helt forstående overfor. Hvis andre pigers synlige priser generelt ligger noget over ens egne, så vil man vel hæve dem lidt, for ikke at fremstå "billigt". Det betyder, at de som synes at de tilbyder noget lidt bedre også hæver dem. Det er basal game theory. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 162 Skrevet 29. August, 2021 Alle, fraset centralbankerne, ved at vi er i en inflation. Alt bliver dyrere. Prøv at gå i Silvan eller købe en ny cykel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg