Hop til indhold
Joey Joe Joe

Frankfurt eller Køln i juli 2021

Recommended Posts

Er der en eller flere af de gæve gutter her på siden der ved noget om åbnigsstatus i Rote haus i Frankfurt? Eller måske Køln?

Har længe hat ideen om at gå det vildt frække i at kunne gå en tur gennem Rote Haus eller et andet lign. sted og så vælge en pige blandt de mange muligheder.

Er der åbent? https://www.roteshaus.com/info_en

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt et par aftener gennem Rote Haus - der er faktisk en del "røde" opgange i Frankfurt men min erfaring er at det er et meget sleazy kvarter som jeg egentlig ikke følte mig tryg i. Stoffer til salg, påvirkede mennesker på gaden etc. gjorde mig utryg. Det var ikke lige mig

Til gengæld har jeg prøvet at finde ud af om der er åbent og gang i FKK Oase og FKK Sharks begge i nærheden af Frankfurt. Det virker som om der er færre piger p.t. og priserne er skruet op men det er bare fra diverse forums jeg har dette.

Omkring Køln er der jo FKK Goldentime, det tidligere FKK Acapulco og FKK Living room som også var gode steder pre covid. Jeg kunne bare godt tænke mig at læse nogle troværdige og udførlige anmeldelser før jeg selv drager afsted derned.

/B

Redigeret af ButterflyMan
ret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...