Tømreren 290 Skrevet 11. Juli, 2021 Har overvejet at prøve noget nyt i ferien, og faldt over episk massage i Holbæk, kan se sif har nogle åbne tider i min ferie. Nogen der har prøvet det, og kan fortælle om det er oplevelsen værd ? https://www.episkm.com/om-episk-massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 14. Juli, 2021 Der er skrevet om netop holbæk tidligere herinde, så du må have gang i søgefunktionen. Jeg mindes folk var godt tilfredse. Jeg har selv prøvet det sted i københavn som jeg synes var specielt på den lækre måde, men det kommer nok an på hvad man forventer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 15. Juli, 2021 sugarshooter skrev, for 12 timer siden: Der er skrevet om netop holbæk tidligere herinde, så du må have gang i søgefunktionen. Jeg mindes folk var godt tilfredse. Jeg har selv prøvet det sted i københavn som jeg synes var specielt på den lækre måde, men det kommer nok an på hvad man forventer. Jeg har kun prøvet det i København: Pigen sød, alm. udseende, fuldt påklædt - endda iført gummi handsker hele tiden. Jeg har ikke nogen gummi-fetich, så jeg kom ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 290 Skrevet 16. Juli, 2021 Tid nu bestilt på mandag os sif i Holbæk, så nu prøves det lige af. Er jo sikkert ikke en ringe oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 16. Juli, 2021 Tømreren skrev, for 57 minutter siden: Tid nu bestilt på mandag os sif i Holbæk, så nu prøves det lige af. Er jo sikkert ikke en ringe oplevelse. Smid gerne en anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 290 Skrevet 19. Juli, 2021 Så er der anmeldese også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg