Listepik 223 Skrevet 11. Juli, 2021 https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/efter-rundtur-paa-vestjyske-bordeller-vaagn-op/8695894 Endnu en politiker som er forhippet på at gøre kvinder til ofre. Man må så antage at kvindemennesket støtter op om en autorisation og en fuld "lovliggørelse" af erhvervet så der kan komme styr på arbejdsforhold og organisering. Næppe! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 11. Juli, 2021 Artiklen nævner jo at hun i hvert fald ikke mener et forbud vil hjælpe. Der er vel ingen tvivl om at del kvinder jo netop udbyder deres tjenester fra meget dårlige huse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 11. Juli, 2021 Elprebsi skrev, for 3 minutter siden: Artiklen nævner jo at hun i hvert fald ikke mener et forbud vil hjælpe. Der er vel ingen tvivl om at del kvinder jo netop udbyder deres tjenester fra meget dårlige huse? Så kan man jo vælge stederne fra, men mange går efter de billige priser. Lovliggørelse gør ikke at pigerne får mere ud af det, handlen vil være de samme vilkår for dem. At lukke stedet sker heller ikke, for så er de et nyt sted dagen efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 11. Juli, 2021 Det handler om at sikre kvindernes rettigheder. Der er alt for mange eksempler på kvinder fra Afrika, Asien og også de fattigste dele af Europa, der bliver lokket til Vesteuropa på falske løfter, eller som tvinges afsted. som El Caliente skriver, handler det om, at vi ikke går og fedter med småpengene, og at vi er kritiske med, hvilke steder vi besøger. En afrikaner, der ikke taler dansk og måske dårligt nok engelsk finder nok ikke af egen drift til Danmark og starter i et møgbeskidt faldefærdigt bordel på Lars Tyndskids markvej.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 11. Juli, 2021 Listepik skrev, for 29 minutter siden: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/efter-rundtur-paa-vestjyske-bordeller-vaagn-op/8695894 Endnu en politiker som er forhippet på at gøre kvinder til ofre. Man må så antage at kvindemennesket støtter op om en autorisation og en fuld "lovliggørelse" af erhvervet så der kan komme styr på arbejdsforhold og organisering. Næppe! Det mest interessante i det indlæg er at Karin Gaardsted tidligere var en af de mest benhårde tilhængere af et forbud. Ordnede forhold har SIO jo kæmpet for i mange år. Det paradoksale er jo at en af de primære årsager til at der findes den slags steder er jo at vi har en fuldstændig tåbelig rufferi paragraf der spænder ben for bordeller med ordnede forhold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 11. Juli, 2021 El Caliente skrev, for 13 minutter siden: Så kan man jo vælge stederne fra, men mange går efter de billige priser. Lovliggørelse gør ikke at pigerne får mere ud af det, handlen vil være de samme vilkår for dem. At lukke stedet sker heller ikke, for så er de et nyt sted dagen efter. Lovliggørelse vil betyde at det bliver ganske let at skelne mellem lovlige og ikke lovlige bordeller og at der vil være et lovligt lokalt bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 11. Juli, 2021 Øbo skrev, for 1 minut siden: Lovliggørelse vil betyde at det bliver ganske let at skelne mellem lovlige og ikke lovlige bordeller og at der vil være et lovligt lokalt bordel. Lovlige suttehuse kommer ikke import af kvinder til livs, og der bliver ikke fulgt op på problematikken… Nok ikke ret mange kvinder, der opgiver den fulde indtægt dagligt og betaler skat af det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 11. Juli, 2021 Listepik skrev, for 54 minutter siden: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/efter-rundtur-paa-vestjyske-bordeller-vaagn-op/8695894 Endnu en politiker som er forhippet på at gøre kvinder til ofre. Man må så antage at kvindemennesket støtter op om en autorisation og en fuld "lovliggørelse" af erhvervet så der kan komme styr på arbejdsforhold og organisering. Næppe! Har du læst artiklen? Kvinder der arbejder under kummerlige vilkår under trusler om vold, hvor bagmændene tager de fleste penge. Og politiet har påvist at flere af kvinderne er der mod deres vilje. Hun vil ikke forbyde prostitution, men arbejder for at kvinderne skal have ordentlige forhold. Syntes det er prisværdigt det hun gør, så jeg forstår på ingen måde dit indlæg. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 11. Juli, 2021 Kære Brødre nu skal vi passe på at vi ikke kun tænker med vores ædle dele, der er ingen tvivl om at hun/artiklen har en pointe…….. det er vanvittigt forkasteligt at disse bagmænd arbejde ud fra metodikken med at true pigerne og deres familier. Jeg væmmes ved tanken om at disse mennesker er så lave i deres gøren og laden, så herfra, 100 % opbakning til at der udtænkes en evt. lovgivning, eller en anden form for systematisk indgriben, der gør at disse piger og deres familie er sikre mod disse svinske bagmænd……….. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakashi9000 28 Skrevet 11. Juli, 2021 (edited) Det er et svært emne, rigtig svært. ville ønske at os der er forbruger havde en mulighed for at vide at pengene gik direkte til kvinden og ikke skumle bagmænd. Redigeret 11. Juli, 2021 af Kakashi9000 Mere fyldestgørende svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 11. Juli, 2021 Handling er hvad der mangler. Ikke bare snak. hun glemmer alt om at det var hendes egen partifælle som skrottede det udvalg som skulle komme med gode forslag til at løse de mange problemer der er inden for branchen. Jeg er ked af at sige det men det er snak snak og så lidt mere snak, og INGEN handling. Nu skal man også tænke på at det snart er valgtid igen, og der er en del polimik om S borgmester kandidat i Viborg, så måske er der også en lidt mere skjult dagsorden, med at komme i diverse medier, og bringe sig i stilling, hvis der lige dukker noget mee too snask op på den nye kandidat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 11. Juli, 2021 El Caliente skrev, 1 time siden: Lovlige suttehuse kommer ikke import af kvinder til livs, og der bliver ikke fulgt op på problematikken… Nok ikke ret mange kvinder, der opgiver den fulde indtægt dagligt og betaler skat af det. Legale bordeller vil dels gøre det nemmere at skelne mellem lovligt og ulovligt og hvorfor skulle kvinder vælge at arbejde under usle forhold hvis de kan vælge ordentlige forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Juli, 2021 (edited) Legale bordeller ? Der er jo åbenbart ikke ret mange, som besøger bordellerne længere, så det er vist ikke løsningen... Løsningen er da som Warngun og andre skriver, at man lige tænker sig lidt om, omkring hvem og hvilke steder man besøger... Men dette emne er jo ikke nyt, så det hjælper nok ikke det store, at der sidder 14 anonyme profiler og skriver om det... de suspekte steder besøges jo alligevel... Redigeret 11. Juli, 2021 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 11. Juli, 2021 Det nytter ikke noget at snakke om legale bordeller så længe der er en begrænset mængde kunder til den form for prostitution.. Har selv overvejet et gensyn med bordelverdenen pga bøvl med at finde egnede lokationer på især sjælland.. Jeg har dog været tilbageholden fordi jeg ikke ønsker en prisstigning da det muligvis ødelægger konkurrencedygtigheden.. Jeg sidder som sagt selv med bøvlet omkring at finde egnede steder i blandt andet København.. Det kan undre mig at sååååå mange udenlandske piger har så gode kontakter at de nemt kan finde steder åbenbart når jeg som dansk kvinde med (bilder jeg mig selv ind) bedre muligheder kan have sådan et bøvl at jeg har været i ufrivillig københavnsk culibat i flere måneder.. Jeg tror ikke at man altid kan udlede hvor frivilligt pigen arbejder udfra omgivelserne hun arbejder fra.. Jeg tror altid der er en der står bagved og kræver en ågerpris.. Om der altid er trusler indblandet osv tvivler jeg på men jeg tror altid der nogle der lukrerer mere end de burde.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 11. Juli, 2021 JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden: Det nytter ikke noget at snakke om legale bordeller så længe der er en begrænset mængde kunder til den form for prostitution.. Har selv overvejet et gensyn med bordelverdenen pga bøvl med at finde egnede lokationer på især sjælland.. Jeg har dog været tilbageholden fordi jeg ikke ønsker en prisstigning da det muligvis ødelægger konkurrencedygtigheden.. Jeg sidder som sagt selv med bøvlet omkring at finde egnede steder i blandt andet København.. Det kan undre mig at sååååå mange udenlandske piger har så gode kontakter at de nemt kan finde steder åbenbart når jeg som dansk kvinde med (bilder jeg mig selv ind) bedre muligheder kan have sådan et bøvl at jeg har været i ufrivillig københavnsk culibat i flere måneder.. Jeg tror ikke at man altid kan udlede hvor frivilligt pigen arbejder udfra omgivelserne hun arbejder fra.. Jeg tror altid der er en der står bagved og kræver en ågerpris.. Om der altid er trusler indblandet osv tvivler jeg på men jeg tror altid der nogle der lukrerer mere end de burde.. Jennifer, tror du ikke det har noget at gøre med at de udenlandske, gerne vil flyve under radaren, og derfor også er villig/truet til at betale en husleje, som INGEN dansk pige vil betale, da de er klar over at det er direkte ulovligt, og vil sige fra over for det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
King Dingeling 177 Skrevet 11. Juli, 2021 Jeg har personligt aldrig besøgt eller set noget af det hun beskriver. I stedet for forbud så kunne man eventuelt gå den tyske vej med fkk klubber.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 11. Juli, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg sidder som sagt selv med bøvlet omkring at finde egnede steder i blandt andet København. Men er der ikke flere steder hvor nogle piger deles om en lejlighed eller nogle lokaler? Lidt som de 'gamle' steder, bare uden telefondame og som regel uden hjemmeside ... Et sted som www.pure-passion.dk Beliggenheden er lidt trist - en kælderlejlighed i et blok - men der er så vidt jeg kan se, intet at sige lokalerne på (jeg har været der) ... I øvrigt besægte jeg en (dansk) pige i fredags i København - og den lejlighed var godt nok det vildeste luksus jeg har set .. Men jeg véd ikke om hun deler med andre .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 11. Juli, 2021 sneræven skrev, for 13 minutter siden: Men er der ikke flere steder hvor nogle piger deles om en lejlighed eller nogle lokaler? Lidt som de 'gamle' steder, bare uden telefondame og som regel uden hjemmeside ... Et sted som www.pure-passion.dk Beliggenheden er lidt trist - en kælderlejlighed i et blok - men der er så vidt jeg kan se, intet at sige lokalerne på (jeg har været der) ... I øvrigt besægte jeg en (dansk) pige i fredags i København - og den lejlighed var godt nok det vildeste luksus jeg har set .. Men jeg véd ikke om hun deler med andre .. Jeg ved ikke om der er flere steder.. Kender til enkelte men der jo mange om buddet så man skal være hurtig ude for at alt ikke er booket op.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 12. Juli, 2021 JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden: Jeg ved ikke om der er flere steder.. Kender til enkelte men der jo mange om buddet så man skal være hurtig ude for at alt ikke er booket op.. Det manglende udbud skyldes jo at vi har en rufferi paragraf. Hvis man fuldt lovligt kunne oprette steder hvor sexarbejdere kunne leje sig ind. Steder hvor man som sexarbejder kunne føle sig sikker burde mange af de problemer der beskrives jo forsvinde. Rufferi paragraffen er problemet som jeg ser det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 12. Juli, 2021 Her er det myndighederne der fejler... Pigerne har ikke nogle arbejdspapirer eller noget som helst. Og stedet bliver ikke stoppet? Hvem står på lejekontrakten? pigerne arbejder muligvis under trafficking lignende forhold. Politiet har ikke lykkedes Det skriger jo til himmelen af inkompetence Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 12. Juli, 2021 Det står ikke på mesters KPI. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg