Nybegynderen fra landet 1 Skrevet 11. Juli, 2021 Da jeg har en enestående chance jeg nok ikke får igen, væk fra konens kontrollerende øjne Jeg skal på kursus i morgen i Århus og der er indlagt en pause på 2 timer , som man selv kan disponere over Jeg har valgt disse 2 piger med fine anmeldelser Lizbeth https://annoncelight.dk/showad/308922 Nadia https://annoncelight.dk/showad/309991 Ude på landet hvor jeg kommer fra er der desværre ikke sådanne tilbud, men vil gerne høre jeres mening, så jeg vælger rigtigt i min once in a life chance Nybegynderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 11. Juli, 2021 (edited) Kommer vel an på om du vil have sex med penetration. Jeg ville vælge Lizbeth. Hun giver den bedste kæresteoplevelse man kan købe for penge. Redigeret 11. Juli, 2021 af Lange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 686 Skrevet 11. Juli, 2021 Jeg kender ikke Lizbeth men jeg kender Nadia. Hun er aldeles fantastisk. Søg efter anmeldelser herinde og læs hvad folk skriver. Jøsses, hun er lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 11. Juli, 2021 Det kommer an på hvad du vil, hvis du vil have sex så er der kun Lizbeth da jeg ikke mener Nadia tilbyder det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 344 Skrevet 11. Juli, 2021 Kan desværre ikke rigtigt hjælpe her - Men var selv i et "ulovligt ærinde" forleden, hvor jeg havde tiltusket mig en fridag, booket en togbillet og listet til Aarhus - Har været i total sex isolation, siden Coronaen gjorde sit indtog, og havde egentlig besluttet mig for, at når det igen skulle være - Var der en af følgende tre piger på ønskelisten: Mia/Milou eller Magnolie, eller Lizbeth. Da tiden var stram, og de to førstnævnte gudinder, desværre holder til på Sjælland, var lykken næsten gjort da jeg aftenen forinden fik lavet en ( næsten ) aftale med Lizbeth i Aarhus. Forventningen blev ikke mindre, da en vellykket togtur var overstået om formiddagen, mundbindet flået af, og gik så lidt rundt i Aarhus og afventede en endelig bekræftelse fra Lizbeth ... Desværre tikkede beskeden ind, at der var opstået noget i gudindens lejlighed, som desværre gjorde at hun måtte aflyse vores møde ... En million gange øv, men sådan er livet - Når nu det ikke lykkedes, prøvede jeg at kontakte Nadia, da hun i den grad ser ud til at have en spændende gang lingam massage på menuen. Hun svarede sødt, at hun desværre først havde en ledig tid om tre dage ... Skuffet, og mega liderlig, måtte jeg man tage den tunge gang tilbage til Aarhus banegård, og forlade smilets by, med en anelse skuffet mine. Held og lykke med dit valg, og lykkes det dig, er jeg sikker på, du får en fantastisk oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg