Hop til indhold
Guest Perlen

Lidt spørgsmål til Flat-rate og evt nogen der måske vil med

Recommended Posts

Gæst

Halløj Gutter,

Havde håbet på at mit første indlæg skulle være lidt mere bidragene men sådan skal det åbenbart ikke gå, er dog sikker på der nok skal komme beretninger men det skal være positivt, det er min beslutning.

Har længe fra side linjen iagttaget jeres bedrifter både inde og udenfor Danmark.

Og efter at have sprunget ud i det nogen gange i DK må jeg efterhånden erkende at det marked der er for knaldehunde som mig :D i dk er ret dårligt. Er så heldig at bo på Sjælland hvor udvalget er stort, men føj hvor er der også meget skidt. Havde en periode hvor jeg kun brugte 300-400 kr på knald. Da jeg følte alt andet er spild af tid og penge. Så træt af snyd og bedrag. :evil:

Nå men for nogen uger siden fik jeg så trykket for hurtigt og havnede under Tyskland. Hold da fest, læser jeg rigtigt. Knalde knalde og atter knalde, ikke så meget fis kun en masse fisse. :lol:

Flatrate, svaret på alle mine bønner, bolle alt det du vil til en MEGET billig penge. Men men en masse spørgsmål tårner sig jo op, måske har. Jeg ikke læst godt nok og undskyld men har forsøgt ihærdigt.

Bunkepul - er det noget som kun findes på opatia og dolce vita i wagenfeld? Eller er det at finde dagligt alle steder uden speciel event annoncering? Og hvor mange deltager i disse, nogen siger der trængsel og andre har 10 for sig selv?

Savner også et svar på hvad godt fyldt er? Taler man 10 mænd 20 mænd eller? Og er det virkelig så slemt at man nærmest vælter over hinanden? (Læses sådan :lol: )

Kan se weekender er dem der er fyldt mest. Hvilke dage synes i er bedst med hensyn til færrest mænd og flest kvinder?

Uanset hvad svaret er så er det sikkert afsted skal jeg sgu. Tager de velkendte først men skal helt sikkert til düsseldorf også engang. Virker til de er godt med på de kanter med klubber.

Har 3 steder som jeg har udset mig, tak til Girllover, Gunger og LF jeres beretninger har gjort det nemmere at overskue.

Men for filan at tage afsted alene er nu også lidt ensomt så havde håbet på om der var nogen der kunne tænke sig at tage en weekend-tur her medio august evt september. Jeg køre fra Sjælland og har bil, så hvis man delte udgifter ville det heller ikke være slemt.

Nogen friske på de 3 nedenstående eller?

Og hvis standarden er faldet så høre jeg det gerne også.

Optasia

Love-toxic

Dolce vita

Mvh,

Perlen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Perle.

Mine cluberfaringer er ret nye og jeg har kun været på Optasia, da det ligger i en bekvem afstand for mig.

Jeg har været der tre gange, en fredag og to onsdage. Alle besøg har jeg begyndt kort tid efter 14:00 hvor de åbner.

Fredag og lørdag er der flere piger på vagt; men der kommer også mange mænd, så ud på aftenen skal man være om sig for at få kontakt.

De to onsdage har der været betydeligt færre gæster og en mere afslappet stemning. Som ved de fleste andre ting i livet lønner det sig at behandle pigerne høfligt og med respekt, det giver som regel bonus senere.

En pige jeg var med i onsdags brugte udtrykket geiler sau (liderlige so); jeg tror ikke hun vidste hvad det betød. Selv vil jeg aldrig sige sådan til en pige.

Sproget kan være lidt problematisk hvis man ikke taler tysk, de fleste piger er fra Bulgarien og Rumænien og ikke alle taler særlig godt tysk, jeg vil tro at det er endnu værre med engelsk.

Hvis du vil besøge Optasia i weekenden bør du nok komme tidligt på eftermiddagen eller søndag.

God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for Info gunger :).

Jeg begriber heller ikke hvorfor man skal behandle de stakkels kvinder sådan. Gør mig sgu gal.

Tysk kunne være bedre og den med engelsk tja det er ikke anderledes på øen herovre det vælter ind med damer fra øst-Europa (min favorit) og det er samme mønster. Har nu vænt mig til det og konkluderet at hvis jeg virkelig hungre efter GFE og lign så må danske piger være dem jeg opsøger. Men lige nu så skal jeg sgu bare dyppe banditten så meget som muligt. Kan sgu sludre derhjemme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Perlen,

Bunkepul er standard på OPTASIA og EROTIKPARK i Bünde http://www.partytreff-buende.com/home.html annoncerer også med det. Hos Love Toxic og La Vita er der

ikke bunkepul, men du kan da altid (hvis ikke der er mange gæster) tage en 2-4 piger med

på værelset og lave dit eget :lol:

Hvad angår dagene, tja jeg har oplevet lørdag hos LOVE TOXIC hvor der var 13 piger, og næsten

ingen gæster - så det var paradis :lol: og jeg har oplevet fredag hos OPTASIA, hvor man næsten

måtte "sparke nosser" for at komme til - så der er ingen gylden regel - men prøv at undgå søndag,

der er nemlig færrest piger på vagt. og dem der er, er sikkert pisse trætte efter en lang og hård

week-end - og så er de lidt ømme i fisse - så det er "mach nicht dies, mach nicht das, schatz" -

og det gider man jo bare ikke høre på - vel :?: Og følg med i de steder du påtænker at besøge på

nette - hvis de har special arrangementer så skal du forvente at der er mange gæster.

God tur og god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er de steder, der er blevet nævnt her, ikke FKK'er frem for flatrate? Han skulle jo nødig ende et sted, hvor der skal betales per knald, hvis han forventer noget andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er de steder, der er blevet nævnt her, ikke FKK'er frem for flatrate? Han skulle jo nødig ende et sted, hvor der skal betales per knald, hvis han forventer noget andet ;)

De nævnte steder er PT=partytreff=flatrate=buffetsex=fuck all you can til en dagspris, de nævnte steder er ikke FKK'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja nu kommer du fra The Island of Devils så fælleskørsel er nok ikke så relevant :)

Hænder vi tager på fleredages knaldetur, men oftest er det kun 1 dags ture. Her er Optasia jo meget oplagt for os gæve Jyder :)

Mandag tirsdag er nok de bedste dage at besøge klubberne. Var på Optasia i fredags, hold da ferie der var mange mennesker. Faktisk så mange, så det oftest var svært at finde et godt sted og sidde :? Men nå, lå vandret det meste af tiden i rummene 8-) 7 piger på 6 timer, så var jeg flad og klar til at køre hjem :)

Var der en fredag for nogle uger siden, der var det slet ikke så besøgt, så det er åbenbart lidt hit or miss med det. Som det var i fredags, tiltaler ikke mig :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for alle svar, kaster mig sgu ud i det. Beretning skal nok komme.

Og med hensyn til FKK så bare rolig, har studeret de tyske gloser og har fattet at FKK bestemt ikke er mit Legeland, ihvertfald ikke endnu. Kunne være man blev voksen en dag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyskerne bruger også udtrykkene: Pauschal(club) og All inclusive http://de.wikipedia.org/wiki/Pauschale

Ja, det er vel blevet et generelt udtryk for typen af klubber, men navnet Pauschalclub dækker også over 3 konkrete klubber nede omkring Münster og Dortmund. De hører sammen og påstår også at være de oprindelige klubber, der så og sige har opfundet begrebet. De er i den dyrere ende af skalaen, men kvaliteten er muligvis også lidt over de billigste (jeg har været i den ene af disse som tidligere berettet, men ikke i andre).

http://pauschalclub.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle svar, kaster mig sgu ud i det. Beretning skal nok komme.

Og med hensyn til FKK så bare rolig, har studeret de tyske gloser og har fattet at FKK bestemt ikke er mit Legeland, ihvertfald ikke endnu. Kunne være man blev voksen en dag ;)

FKK, Prøv det !

mange ville være enig med mig i at det er noget af det bedste der findes :D

Jeg besøger FKK Artemis snarest.

www.fkk-artemis.de

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

FKK, Prøv det !

mange ville være enig med mig i at det er noget af det bedste der findes :D

Jeg besøger FKK Artemis snarest.

http://www.fkk-artemis.de

Lover dig Nille at jeg nok skal, men skal sgu lige have buffet først.

Overvejede når flat-rate er afprøvet at tur nummer 2 skal være en kombi. Blot så jeg kan udtale mig om hvad der er bedst.

Og ja vil på den tur tømme bollerne på flag så kræsenheden og kvalitetsfornemmelsen bliver vækket på FKK efterfølgende. Husker ikke hvem af jer der gør dette, men strategien er genial.

Men men først, fuck all you can. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og ja vil på den tur tømme bollerne på flag så kræsenheden og kvalitetsfornemmelsen bliver vækket på FKK efterfølgende. Husker ikke hvem af jer der gør dette, men strategien er genial.

Det har været min strategi nogle gange for at begrænset forbruget på FKK, dog blev det alligevel til 3 piger på FKK, som var for lækre :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har været min strategi nogle gange for at begrænset forbruget på FKK, dog blev det alligevel til 3 piger på FKK, som var for lækre :lol:

Når man først omgiver sig med let påklædte damer så er det sgu svært ikke at ville have det hele.

Lidt ligesom at handle på tom mave. Man tømmer hele butikken :lol:

Har flere gange ved bordel besøg blevet mødt af op til 5 piger på engang. Ender altid med at man tager 2 i stedet for en. Mistænker dem lidt for at gøre det med fuldt overlæg. Det er unægteligt for mig i hvertfald måden at lokke til mersalg på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man først omgiver sig med let påklædte damer så er det sgu svært ikke at ville have det hele.

Lidt ligesom at handle på tom mave. Man tømmer hele butikken :lol:

Har flere gange ved bordel besøg blevet mødt af op til 5 piger på engang. Ender altid med at man tager 2 i stedet for en. Mistænker dem lidt for at gøre det med fuldt overlæg. Det er unægteligt for mig i hvertfald måden at lokke til mersalg på :)

Det kræver viljestyrke og viljestyrke at sige nej, havde jeg ikke været på flatrate og knaldet 12 piger forinden så havde jeg ikke nøjes med 3 piger på FKK, jeg fortalte pigerne på FKK at jeg havde knaldet med 12 piger, hun var frisk på at blive min nr. 13, 14 og 15 .... :lol: frisk pige ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

"Pauschal" er det tyske ord for flat-rate (hvad hedder det på dansk ?) - og Münster, Dortmund og

Bochum startede med konceptet og hedder derfor Pauschal Klub - det er samme ejer/kæde der har

alle 3. De har lidt ry for at være overvurderet, og i week-enderne er der næsten ikke til at komme til

for etniske tyskere (politisk korrekt :P ) - det samme gælder La Vita i Wallenhorst.

Kan anbefale en af de andre - som det skinner lidt igennem så er LOVE TOXIC min favorit, måske

på grund af den familiære atmosfære og de "easy-going" piger der er på stedet, og så er klubben ikke

så gammel at den er overrendt - endnu, men den er begyndt at få gode anmeldelser på den tyske EG

freiercafe.com - så det er nok kun et spørgsmål om tid ......... og de er ikke så vant til "turister" end-

nu så det er en fordel at kunne tysk (eller spansk :lol: )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

"Pauschal" er det tyske ord for flat-rate (hvad hedder det på dansk ?) - og Münster, Dortmund og

Bochum startede med konceptet og hedder derfor Pauschal Klub - det er samme ejer/kæde der har

alle 3. De har lidt ry for at være overvurderet, og i week-enderne er der næsten ikke til at komme til

for etniske tyskere (politisk korrekt :P ) - det samme gælder La Vita i Wallenhorst.

Kan anbefale en af de andre - som det skinner lidt igennem så er LOVE TOXIC min favorit, måske

på grund af den familiære atmosfære og de "easy-going" piger der er på stedet, og så er klubben ikke

så gammel at den er overrendt - endnu, men den er begyndt at få gode anmeldelser på den tyske EG

freiercafe.com - så det er nok kun et spørgsmål om tid ......... og de er ikke så vant til "turister" end-

nu så det er en fordel at kunne tysk (eller spansk :lol: )

Jeg mener Pauschal Klub-kæden ejes af en tyrker, derfor er etniske tyskere yderst velkommen.

Mon ikke dit åndehul Love Toxic (kærlighedens gift) snart bliver overrendt af danskere hehe.

Du må hilse Naomi hvis hun stadig er der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

Den risiko består nok efter vores tur i week-enden :D at der kommer flere danskere ....

Naomi (den lille chokolade mus :D ) er stadig på deres hjemmeside, men da vi mødte (og kneppede) hende i Dolce Vita fortalte hun mig at hun ikke var i Enger mere og egentlig ville hjem til Gahna ....

men hvem ved, måske hun har ændret mening og er tilbage i LT, så skal jeg da nok sende hende dine

hilsner og kneppe hende en ekstra gang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

Naomi (den lille chokolade mus :D ) er stadig på deres hjemmeside, men da vi mødte (og kneppede) hende i Dolce Vita fortalte hun mig at hun ikke var i Enger mere og egentlig ville hjem til Gahna ....

men hvem ved, måske hun har ændret mening og er tilbage i LT, så skal jeg da nok sende hende dine

hilsner og kneppe hende en ekstra gang :D

Fantastisk ja send Naomi de bedste hilsner og knald hende en ekstra gang :D

Og når I er på Acapulco, så hils Arabel, Jolanda, Jinka, Antonia, Cindy (stripperpigen), Madeleine.... fra mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...