Hop til indhold

Recommended Posts

oros skrev, den 11.7.2021 at 17:22:

Næ... Men jeg bor i området. Så jeg får hende nok tjekket ud engang i nærmeste fremtid. 

Der er sq ikke mange oplysninger. :D

Er der nyt vedr. dette, Oros, eller andre i Skive og omegn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Besøgende skrev, for 3 timer siden:

Er der nyt vedr. dette, Oros, eller andre i Skive og omegn?

Jeg må indrømme. at jeg ikke har fået gjort noget ved sagen. Jeg kan dog konstatere, at annoncen senest er opdateret den 30/7, så mon ikke det er gået i sig selv igen.

Jeg kender ikke til andre thaipiger, der tilbyder tantra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 2 timer siden:

Jeg må indrømme. at jeg ikke har fået gjort noget ved sagen. Jeg kan dog konstatere, at annoncen senest er opdateret den 30/7, så mon ikke det er gået i sig selv igen.

Jeg kender ikke til andre thaipiger, der tilbyder tantra.

Okay. Tak for tilbagemelding fra dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes at tlf. nr. minder om Fon som jeg besøgte en del gange før i tiden i Frederiksgade og har prøvet at skrive, men får ikke svar og har set en anden tråd hvor hun har startet nyt sted i Nyk. M. 
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ampere skrev, for 20 minutter siden:

Jeg syntes at tlf. nr. minder om Fon som jeg besøgte en del gange før i tiden i Frederiksgade og har prøvet at skrive, men får ikke svar og har set en anden tråd hvor hun har startet nyt sted i Nyk. M. 
 

 

 

Er hende Fon til noget, hvis man nu skulle have et ærinde i Nykøbing?

og nogle der har kendskab til dette sted i Skive https://annoncelight.dk/showad/324032

Del dette indlæg


Link til indlæg
Besøgende skrev, for 14 timer siden:

Er hende Fon til noget, hvis man nu skulle have et ærinde i Nykøbing?

og nogle der har kendskab til dette sted i Skive https://annoncelight.dk/showad/324032

Ja, jeg har været vældig tilfreds med hende, dog har jeg ikke været hos hende det sidste år eller 2, da hun blev meget svingende og glemte aftaler så jeg kørte forgæves både til Viborg Skive og Hobro, men er spændt på at høre hvordan hun er nu, og om jeg skal en tur til Skive el. Nyk.;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår
ampere skrev, den 20.8.2021 at 16:58:

Jeg syntes at tlf. nr. minder om Fon som jeg besøgte en del gange før i tiden i Frederiksgade og har prøvet at skrive, men får ikke svar og har set en anden tråd hvor hun har startet nyt sted i Nyk. M. 
 

 

 

Hvor ligger det henne i Nykøbing Mors?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brysthår skrev, den 21.8.2021 at 21:01:

Hvor ligger det henne i Nykøbing Mors?

https://ligeher.nu/thy-mors/nyheder/mennesker/lad-panodilerne-blive-i-skuffen-besoeg-warunee-lapirtis-i-stedet-for/27064f86-8472-49a2-9e57-20e61b08a5b3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...