Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Nogen der har besøgt Rita ved Tinglev. Kan se hun har fået en veninde på besøg. Kan man få andet end massage der. Håber der også er sex der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, for 54 minutter siden:

Hej. Nogen der har besøgt Rita ved Tinglev. Kan se hun har fået en veninde på besøg. Kan man få andet end massage der. Håber der også er sex der.

Har du også et link?  Hvis det er hende her https://annoncelight.dk/showad/295941 så kan du vist købe lidt af hvert... men det skriver hun jo også... hun holder til i Bylderup et godt stykke fra Tinglev.;-) Og det er hende selv på billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtsprøjten skrev, for 4 timer siden:

Hun er en lille lækker fræk sag  go massage og sexen er helt fantastisk :rolleyes:

Ja hver mand sin smag!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, for 11 timer siden:

Hej. Nogen der har besøgt Rita ved Tinglev. Kan se hun har fået en veninde på besøg. Kan man få andet end massage der. Håber der også er sex der.

Hej Bukas. Hvor ser du det med en veninde på besøg ? Synes ikke det fremgår af annoncen. Joenne01

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa jeg har besøgt Rita's sted i dag og fået en fantastisk dejlig massage af hendes veninde Dada, hvor der indgik både thaimassage, B2B, en masse dejlig pirring (tantra) og et dejligt handjob, hvor jeg fik lov at slikke hendes samtidig. Bagefter gik vi i bad sammen. Dada er en meget smuk dame, med naturlige bryster, som er meget berøringsvenlige og der må slikkes på dem under vejs. Alt i alt en fantastisk dejlig time for 1.000,- kr. Hvis man vil have FP koster det 1.500,- kr.

Kan varmt anbefales. Dada sagde at hun er der ca. 2 uger endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 7 timer siden:

Hejsa jeg har besøgt Rita's sted i dag og fået en fantastisk dejlig massage af hendes veninde Dada, hvor der indgik både thaimassage, B2B, en masse dejlig pirring (tantra) og et dejligt handjob, hvor jeg fik lov at slikke hendes samtidig. Bagefter gik vi i bad sammen. Dada er en meget smuk dame, med naturlige bryster, som er meget berøringsvenlige og der må slikkes på dem under vejs. Alt i alt en fantastisk dejlig time for 1.000,- kr. Hvis man vil have FP koster det 1.500,- kr.

Kan varmt anbefales. Dada sagde at hun er der ca. 2 uger endnu.

Hej FP til 1500 kr er det ikke nok i det sønderjyske det er Københavner priser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 11.7.2021 at 20:20:

Ja hver mand sin smag!!!!

Det synes jeg lige, du bør uddybe! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...