Hop til indhold

Bedste natklub/stripklub Odense/Fyn

Featured Replies

Skrevet

Hej, kan du anbefale en natklub / stripklub, hvor smukke piger danser? Og også hvis du kender nogen god gloryhole? :-) Tak.

Skrevet

Stripklub??..Odense!?:biggrin::D haha, den var sq go'..Du er ca 20år forsent på den, ang strip.

Og Gloryholes skal du lede efter langs motorvejens rastepladser:biggrin::D:biggrin:

• 2 weeks later...
Skrevet

Back in the days. Prince Nightclub. Mange brugere end ikke født :-). Fyn: Absolut INTET :-(

Skrevet

Der kommer en “gentleman club”  oven på Jannie’s Dansebar i Vindegade, hvad end det betyder… :) 

Skrevet

Vores målgruppe er 30 år og opefter, og på 1. sal laver vi en ”Gentlemans Club” kun for mandlige medlemmer. Det koncept findes ikke andre steder i Odense, siger hun og fortsætter.”

Kan dette betyde det er for homoseksuelle eller kan det betyder kvinder ingen adgang pga. strip? :) 

Skrevet

Uha uha uha.... Et sted hvor kvinder ikke har adgang... Bare der nu ikke er nogen (det er der garanteret) der føler sig krænket over det.... :o

Skrevet

Håbet er grønt - det er faktisk i de lokaler hvor Prince Nightclub lå :)

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Uha uha uha.... Et sted hvor kvinder ikke har adgang... Bare der nu ikke er nogen (det er der garanteret) der føler sig krænket over det.... :o

Folk føler sig krænket over ingenting nu om dage.

Skrevet

En ting er at en sindsyg kælling har alle mulige idéer en anden ting er at hun har fundet en investor der i ramme alvor står og siger han tror på projektet :D jeg tror han får fisse for pengene og så er det vel også fint nok :D 

Redigeret af Mr Black

Skrevet
Mr Black skrev, for 27 minutter siden:

En ting er at en sindsyg kælling har alle mulige idéer en anden ting er at hun har fundet en investor der i ramme alvor står og siger han tror på projektet :D jeg tror han får fisse for pengene og så er det vel også fint nok :D 

Der er sørme mere til historien end som såå..ugeavisen.dk kender bare ikke historien:biggrin:

Men vi gamle rotter husker!!

Redigeret af ild i piben

Skrevet
Mr Black skrev, for 52 minutter siden:

Hvad snakker du om? Tror jeg har misset et eller andet her??

Skrevet
ild i piben skrev, for 28 minutter siden:

Der er sørme mere til historien end som såå..ugeavisen.dk kender bare ikke historien:biggrin:

Hvilken historie snakker du om her?

Skrevet

Jeg er tilflytter og kender slet ikke de personer der er tale om… Men uanset hvad, skal jeg da ned og se hvad den gentleman club går ud på :biggrin:

Skrevet
Sentinel skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er tilflytter og kender slet ikke de personer der er tale om… Men uanset hvad, skal jeg da ned og se hvad den gentleman club går ud på :biggrin:

Det skal jeg osse

Skrevet
ild i piben skrev, for 13 timer siden:

Jeg kender heller ikke historien. Ligesom andre der læser med her heller ikke gør. Nogen der kan oplyse os?

Skrevet

Så dansebaren er åben, men ikke Gentlemens Club? :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.