Hop til indhold
Gabe

Bedste natklub/stripklub Odense/Fyn

Recommended Posts

Hej, kan du anbefale en natklub / stripklub, hvor smukke piger danser? Og også hvis du kender nogen god gloryhole? :-) Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vores målgruppe er 30 år og opefter, og på 1. sal laver vi en ”Gentlemans Club” kun for mandlige medlemmer. Det koncept findes ikke andre steder i Odense, siger hun og fortsætter.”
 

Kan dette betyde det er for homoseksuelle eller kan det betyder kvinder ingen adgang pga. strip? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Uha uha uha.... Et sted hvor kvinder ikke har adgang... Bare der nu ikke er nogen (det er der garanteret) der føler sig krænket over det.... :o

Folk føler sig krænket over ingenting nu om dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ting er at en sindsyg kælling har alle mulige idéer en anden ting er at hun har fundet en investor der i ramme alvor står og siger han tror på projektet :D jeg tror han får fisse for pengene og så er det vel også fint nok :D 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 27 minutter siden:

En ting er at en sindsyg kælling har alle mulige idéer en anden ting er at hun har fundet en investor der i ramme alvor står og siger han tror på projektet :D jeg tror han får fisse for pengene og så er det vel også fint nok :D 

Der er sørme mere til historien end som såå..ugeavisen.dk kender bare ikke historien:biggrin:

Men vi gamle rotter husker!!

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 52 minutter siden:

En ting er at en sindsyg kælling har alle mulige idéer en anden ting er at hun har fundet en investor der i ramme alvor står og siger han tror på projektet :D jeg tror han får fisse for pengene og så er det vel også fint nok :D 

Hvad snakker du om? Tror jeg har misset et eller andet her??

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, for 28 minutter siden:

Der er sørme mere til historien end som såå..ugeavisen.dk kender bare ikke historien:biggrin:

Men vi gamle rotter husker!!

Hvilken historie snakker du om her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er tilflytter og kender slet ikke de personer der er tale om… Men uanset hvad, skal jeg da ned og se hvad den gentleman club går ud på :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er tilflytter og kender slet ikke de personer der er tale om… Men uanset hvad, skal jeg da ned og se hvad den gentleman club går ud på :biggrin:

Det skal jeg osse

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, for 13 timer siden:

Der er sørme mere til historien end som såå..ugeavisen.dk kender bare ikke historien:biggrin:

Men vi gamle rotter husker!!

Jeg kender heller ikke historien. Ligesom andre der læser med her heller ikke gør. Nogen der kan oplyse os?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...