Hop til indhold

Besøg hos Anita, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har længe overvejet at besøge denne lækre pige (Anita), tog så en beslutning om at nu gør jeg det - var forbi hende i dag:x.

Det er dælme længe siden jeg har haft så god og dejlig sex. Bestilte tid til 1½ time, med blowjob uden kondom og "shower together" som extra, og dét var ALLE pengene værd<3

Anita passer til hendes billeder samt beskrivelse, alderen er også meget passende ;).

Anita er venlig, imødekommende, sig selv og helt igennem fantastisk - jeg er før blevet skuffet, men ikke denne gang!

Jeg kan klart anbefale Anita, hun er alle pengene værd. Jeg kommer klart retur, når hun kommer tilbage <3

Oplevelse 1/10=10 Sex 1/10=10

Skrevet
Baksi skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har længe overvejet at besøge denne lækre pige (Anita), tog så en beslutning om at nu gør jeg det - var forbi hende i dag:x.

Det er dælme længe siden jeg har haft så god og dejlig sex. Bestilte tid til 1½ time, med blowjob uden kondom og "shower together" som extra, og dét var ALLE pengene værd<3

Anita passer til hendes billeder samt beskrivelse, alderen er også meget passende ;).

Anita er venlig, imødekommende, sig selv og helt igennem fantastisk - jeg er før blevet skuffet, men ikke denne gang!

Jeg kan klart anbefale Anita, hun er alle pengene værd. Jeg kommer klart retur, når hun kommer tilbage <3

Oplevelse 1/10=10 Sex 1/10=10

Det er vel ikke så svært det med et link???    Er det denne pige   https://annoncelight.dk/showad/321442

Skrevet

Please Cum to Copenhagen, Anita!

You'll enjoy the city and the men are as beautiful as in Aarhus! 

:)

• 1 year later...
Skrevet

Hello, very soon I will be back in Aarhus again! I hope we meet again!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.