Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe overvejet at besøge denne lækre pige (Anita), tog så en beslutning om at nu gør jeg det - var forbi hende i dag:x.

Det er dælme længe siden jeg har haft så god og dejlig sex. Bestilte tid til 1½ time, med blowjob uden kondom og "shower together" som extra, og dét var ALLE pengene værd<3

Anita passer til hendes billeder samt beskrivelse, alderen er også meget passende ;).

Anita er venlig, imødekommende, sig selv og helt igennem fantastisk - jeg er før blevet skuffet, men ikke denne gang!

Jeg kan klart anbefale Anita, hun er alle pengene værd. Jeg kommer klart retur, når hun kommer tilbage <3

Oplevelse 1/10=10 Sex 1/10=10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baksi skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har længe overvejet at besøge denne lækre pige (Anita), tog så en beslutning om at nu gør jeg det - var forbi hende i dag:x.

Det er dælme længe siden jeg har haft så god og dejlig sex. Bestilte tid til 1½ time, med blowjob uden kondom og "shower together" som extra, og dét var ALLE pengene værd<3

Anita passer til hendes billeder samt beskrivelse, alderen er også meget passende ;).

Anita er venlig, imødekommende, sig selv og helt igennem fantastisk - jeg er før blevet skuffet, men ikke denne gang!

Jeg kan klart anbefale Anita, hun er alle pengene værd. Jeg kommer klart retur, når hun kommer tilbage <3

Oplevelse 1/10=10 Sex 1/10=10

Det er vel ikke så svært det med et link???    Er det denne pige   https://annoncelight.dk/showad/321442

Del dette indlæg

Link til indlæg

Please Cum to Copenhagen, Anita!

You'll enjoy the city and the men are as beautiful as in Aarhus! 

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...