Baksi 10 Skrevet 10. Juli, 2021 Jeg har længe overvejet at besøge denne lækre pige (Anita), tog så en beslutning om at nu gør jeg det - var forbi hende i dag. Det er dælme længe siden jeg har haft så god og dejlig sex. Bestilte tid til 1½ time, med blowjob uden kondom og "shower together" som extra, og dét var ALLE pengene værd Anita passer til hendes billeder samt beskrivelse, alderen er også meget passende . Anita er venlig, imødekommende, sig selv og helt igennem fantastisk - jeg er før blevet skuffet, men ikke denne gang! Jeg kan klart anbefale Anita, hun er alle pengene værd. Jeg kommer klart retur, når hun kommer tilbage Oplevelse 1/10=10 Sex 1/10=10 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 173 Skrevet 10. Juli, 2021 Baksi skrev, for 3 minutter siden: Jeg har længe overvejet at besøge denne lækre pige (Anita), tog så en beslutning om at nu gør jeg det - var forbi hende i dag. Det er dælme længe siden jeg har haft så god og dejlig sex. Bestilte tid til 1½ time, med blowjob uden kondom og "shower together" som extra, og dét var ALLE pengene værd Anita passer til hendes billeder samt beskrivelse, alderen er også meget passende . Anita er venlig, imødekommende, sig selv og helt igennem fantastisk - jeg er før blevet skuffet, men ikke denne gang! Jeg kan klart anbefale Anita, hun er alle pengene værd. Jeg kommer klart retur, når hun kommer tilbage Oplevelse 1/10=10 Sex 1/10=10 Det er vel ikke så svært det med et link??? Er det denne pige https://annoncelight.dk/showad/321442 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 11. Juli, 2021 Please Cum to Copenhagen, Anita! You'll enjoy the city and the men are as beautiful as in Aarhus! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 11. Juli, 2021 elwis skrev, for 17 timer siden: Det er vel ikke så svært det med et link??? Er det denne pige https://annoncelight.dk/showad/321442 Det link er ikke i brug længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 11. Juli, 2021 Hun er vist rejst hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 13. Juli, 2021 Lange skrev, den 11.7.2021 at 18:44: Hun er vist rejst hjem. jep det er hun for denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cute Anita 4 Skrevet 11. April, 2023 Hello, very soon I will be back in Aarhus again! I hope we meet again!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg