Hop til indhold
Guest Darksidw

Lady C

Recommended Posts

Guest Darksidw

Er der nogle der eventuelt har mødt Lady C fra Fyn som domina og er det et forsøg værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været ret aktiv her på forummet, og jeg var ivrig læser af hendes indlæg. Som jeg kan forstå de anmeldelser der, måske, har været af hende er hendes sceancer uden sex, men med en kæmpe psykologisk forståelse, mindfuck, indlevelse og empati. Jeg synes du skal prøve at skrive til hende, og måske finder hun dig værdig til et møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, hun har været aktiv længe, også med kloge gode indlæg.


Jeg har besøgt den smukke og kloge lady, som ikke ønsker anmeldelser. Jeg kan dog se at der ligger nogle i anonymiseret form.

Jeg vil loyalt ikke anmelde, men blot tilføje at hun bestemt er et besøg værd. Smuk, lækker, kompetent og empatisk. Skriv til ladyen, men gør dig umage.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Jobo skrev, den 11.7.2021 at 09:29:

Jeps, hun har været aktiv længe, også med kloge gode indlæg.


Jeg har besøgt den smukke og kloge lady, som ikke ønsker anmeldelser. Jeg kan dog se at der ligger nogle i anonymiseret form.

Jeg vil loyalt ikke anmelde, men blot tilføje at hun bestemt er et besøg værd. Smuk, lækker, kompetent og empatisk. Skriv til ladyen, men gør dig umage.

God fornøjelse

Har hun en mailadresse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 10.7.2021 at 23:44:

Hun har været ret aktiv her på forummet, og jeg var ivrig læser af hendes indlæg. Som jeg kan forstå de anmeldelser der, måske, har været af hende er hendes sceancer uden sex, men med en kæmpe psykologisk forståelse, mindfuck, indlevelse og empati. Jeg synes du skal prøve at skrive til hende, og måske finder hun dig værdig til et møde.

Det står der tilbydes afsluting = udløsning = orgasme ? det er vel  sikkert fint nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Darksidw skrev, den 10.7.2021 at 23:23:

Er der nogle der eventuelt har mødt Lady C fra Fyn som domina og er det et forsøg værd?

Ja endda flere gange. Som det skrives andetsted ønsker hun ikke anmeldelser hvilket jeg derfor respekterer. 
Kan dog ærligt sige at hun er sød, empatisk, fascinerende, sexet og at hun giver en uforglemmelige oplevelser - oplevelser jeg aldrig havde fantaseret mig selv til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
fraodense skrev, den 31.7.2021 at 10:17:

Ja endda flere gange. Som det skrives andetsted ønsker hun ikke anmeldelser hvilket jeg derfor respekterer. 
Kan dog ærligt sige at hun er sød, empatisk, fascinerende, sexet og at hun giver en uforglemmelige oplevelser - oplevelser jeg aldrig havde fantaseret mig selv til ;)

Glemte at skrive at hun er en smuk kvinde med fantastisk udstråling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...