Hop til indhold

Recommended Posts

Helt klart min anbefaling med på vejen. Hun giver sgu en god service. Og har tid at snakke bagefter, hvis man er den hurtige type på dagen :-) 

Flot pige. Billeder er retvisende. Stedet i Engesvang er super. Ikke til at tage fejl af, hvor man skal dreje fra på hovedvejen.

Jeg tog chancen og kørte 1,5 time hver vej. Det viste sig at være turen værd. En af de uforglemmelige aftner, hvor man får lov at nyde en purung kvinde. Og ikke sidder med en hel eller delvis stemning af fortrydelse efterfølgende.

https://annoncelight.dk/showad/321092

 

 

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Valhalla et par gange nu.  Og har altid mødt pigen som man ser på billederne.  Og stedet er helt ok, da det er ude på landet uden naboer.   Jeg har også set på Cattleya, og tænker at jeg vil se om hun er der næste gang jeg får de lyster.

var hun ok at tale med.  Altså taler hun engelsk, så man kan få en klar aftale i hus. ?

Redigeret af elwis

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 9 timer siden:

Jeg har været ved Valhalla et par gange nu.  Og har altid mødt pigen som man ser på billederne.  Og stedet er helt ok, da det er ude på landet uden naboer.   Jeg har også set på Cattleya, og tænker at jeg vil se om hun er der næste gang jeg får de lyster.

var hun ok at tale med.  Altså taler hun engelsk, så man kan få en klar aftale i hus. ?

Ja hun er god til engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser rigtig spændende ud. Hvordan har hun det med tungekys, nærvær og øjenkontakt? Ifølge hendes annonce er hun til GFE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 1 time siden:

Hun ser rigtig spændende ud. Hvordan har hun det med tungekys, nærvær og øjenkontakt? Ifølge hendes annonce er hun til GFE.

Der synes jeg hun gør det rigtig fint. Der er vist et tillæg for at kysse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 53 minutter siden:

Der synes jeg hun gør det rigtig fint. Der er vist et tillæg for at kysse med hende.

Dejligt. Kys og nærvær er meget vigtigt for mig. At det koster lidt ekstra for kys er også meget almindeligt hos de fleste udenlandske piger. Så det er jeg vant til. Hun lyder som en jeg må se at få besøgt. Tror lige hun er min smag. :) Hun ser ud til at have en vildt lækker krop. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...