Hop til indhold

Recommended Posts

Naomi

Virkelig usselt, meget lidt diskret sted i en kælder ud til en vej, hvor der er et supermarked og flere cafeer meget tæt på. På badeværelset var der oversvømmet og der var generelt mørkt og beskidt.

Naomi var sådan set sød nok. Det er hende på billedet, hvis man lige trækker momsen fra i form af diverse filtre og make-up. Hun er i hvert fald ikke 21 uden at kommentere yderligere på hendes udseende og krop. 

Jeg købte 15 min med superfransk. Hun tog godt imod og var relativt indlevende til trods for den korte tid.

Jeg kommer ikke igen, og jeg tror generelt, jeg er færdig med lavprissegmentet, men hun kan godt være noget for andre - især hvis hun finder sig et andet sted.

Fortsat god weekend.

Redigeret af padelguden

Del dette indlæg

Link til indlæg
padelguden skrev, for 3 timer siden:

Naomi

Virkelig usselt, meget lidt diskret sted i en kælder ud til en vej, hvor der er et supermarked og flere cafeer meget tæt på. På badeværelset var der oversvømmet og der var generelt mørkt og beskidt.

I know the place, met another girl there couple of weeks ago. I don't think it's more indiscreet than any other place with the entrance out to the street like in most cases. Actually this entrance is behind the bushes growing between the street and the pavement, and there is no house with tens of windows on the opposite side but the supermarket which provides plenty of free parking. It's easy to slip in from the street straight to the apartment. The bathroom is small, but it is good enough to wash your strategic spots. You don't need a spa and pool for 15 minutes, right? ;-)

Redigeret af tomneva

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...