Hop til indhold
Ginne

Diana i Holsted

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/281646

Så kom min favorit til Danmark igen.

Fik hurtigt en aftale og så bare afsted. Mødte et dejligt stort gensynssmil og kys.

Jeg kunne sgu ikke rigtig vente. Så blow og hurtigt ned i sengen. Hun er bare så sød og rar at være sammen med. God sex og så var det min tur til at slikke.

Nøj hvor hun nyder det. På et tidspunkt klemte hun benene om hovedet og jeg fik ikke lov til at slippe. Da hun kom så måtte jeg ikke mere. Prøvede at lokke hende til nr 2 orgasme. Men tror sgu hun ville gemme det til en ny kunde. Også ok. Hun fortalte hun blev der i 14 dage. Så vil i nyde hende så skal i nok ikke vente alt for længe 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for det. Bestiller tid til i morgen. Jeg skal have revanche hehe. En rigtig dejlig pige. Og meget kønnere end på hendes billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Fyr37dk skrev, 1 time siden:

er der nogen der ved om hun er til 3kanter? kunne være en fræk oplevelse

Er hun 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mikkel34

Er frisk fredag nat hvis der er nogen der er frisk på.flere om hende ved hun nyder det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel34 skrev, den 13.7.2021 at 00:01:

Er frisk fredag nat hvis der er nogen der er frisk på.flere om hende ved hun nyder det.

Husk at gi os et referat hvis den 3 kant bliver til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...