Ginne 323 Skrevet 10. Juli, 2021 https://annoncelight.dk/showad/281646 Så kom min favorit til Danmark igen. Fik hurtigt en aftale og så bare afsted. Mødte et dejligt stort gensynssmil og kys. Jeg kunne sgu ikke rigtig vente. Så blow og hurtigt ned i sengen. Hun er bare så sød og rar at være sammen med. God sex og så var det min tur til at slikke. Nøj hvor hun nyder det. På et tidspunkt klemte hun benene om hovedet og jeg fik ikke lov til at slippe. Da hun kom så måtte jeg ikke mere. Prøvede at lokke hende til nr 2 orgasme. Men tror sgu hun ville gemme det til en ny kunde. Også ok. Hun fortalte hun blev der i 14 dage. Så vil i nyde hende så skal i nok ikke vente alt for længe 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren73 6 Skrevet 11. Juli, 2021 Ja hende skal man bestemt tænke på, hvis man ønsker en pige med indlevelse Topkarakter herfra, har booket en tid imorgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 12. Juli, 2021 Mange tak for det. Bestiller tid til i morgen. Jeg skal have revanche hehe. En rigtig dejlig pige. Og meget kønnere end på hendes billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 12. Juli, 2021 er der nogen der ved om hun er til 3kanter? kunne være en fræk oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 12. Juli, 2021 Fyr37dk skrev, 1 time siden: er der nogen der ved om hun er til 3kanter? kunne være en fræk oplevelse Er hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 12. Juli, 2021 Er frisk fredag nat hvis der er nogen der er frisk på.flere om hende ved hun nyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 15. Juli, 2021 Mikkel34 skrev, den 13.7.2021 at 00:01: Er frisk fredag nat hvis der er nogen der er frisk på.flere om hende ved hun nyder det. Husk at gi os et referat hvis den 3 kant bliver til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg