Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen. Jeg er i København denne weekend og har længe gået med en fantasi om at samle en gade pige op, gerne en mørk pige. Jeg var ude og lure lidt i går aftes omkring 9-10 stykker omkring istedgade og skelbækgade. Men jeg så ikke en eneste pige?. Er der nogle der kan fortælle mig om man stadig kan finde rigtige gade piger og hvor man kan finde dem?. På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
fraekmand40 skrev, for 1 time siden:

De kommer på gaden ca kl 23-24 og frem

fraekmand

Okay tak for svaret. Er der nogle bestemte steder man skal kigge eller er det stadigvæk skelbækgade og istedgade de står? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Holm69 skrev, for 8 minutter siden:

Okay tak for svaret. Er der nogle bestemte steder man skal kigge eller er det stadigvæk skelbækgade og istedgade de står? 

De plejer at stå fra første side gade efter Hovedbanegården og ned af i istergade, men tror lige nu er der mest lidt blandet af race der er der, har set en enkelt sort efter midnat men hun er så plakat fuld altid de par gange jeg har været forbi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var i lørdags på bytur og fejre fodboldsejren over Tjekkiet. På vej hjem går jeg ned i Istedgade fra Kbh H. Der sad en sort tøs, fræk med et par store bryster og en stor røv. Vi falder i snak, og hun tilbyder mig sex, mod betaling selvfølgelig. Jeg kunne af gode grunde ikke tage hende med hjem for der lå konen og drengen og sov. Så hun foreslog alle mulige åndsvage steder såsom i mørket foran et butiksvindue, nej tak sagde jeg. Derefter foreslog hun guhjælpemig en kassevogn som stod parkeret i en af sidegaderne til Istedgade. Det var sgu for skummelt for mig, og der var masser af damer og klienter rundt om den kassevogn. Jeg afslog, og hun foreslog et hotel tæt på, det syntes jeg lød bedre. Vi gik mod hotellet, og jeg var noget skeptisk efter det hun før havde foreslået. Vi ankom til et mindre hotel, som så pænt og rent ud, 800 for et værelse. Pigen aftalte jeg 2000 kr for to timers sex. Vi kom på værelset og hun pakkede de flotteste store negerflødebabser ud jeg har set i længe. De var ægte og straks efter stod vi under bruseren sammen hvor jeg æltede og vaskede hendes store bryster. Derefter i seng og knalde for hårdt i et par timer. Hun blev både slikket og fik fingre for hårdt, og hun kunne tydeligt lide det. Da tiden var gået sagde vi farvel til hinanden, og jeg blev på hotellet og sov rusen ud. Sikke en nat, og sikke en løgnehistorie jeg måtte finde på over for konen. 

P.S.Mener den sorte pige hed Sofia. Glemte desværre at få nummeret til en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går af og til en tur i området hvis jeg skal vente på de sene tog. Jeg ser typisk kun de gadeprostituerede efter klokken 23, og jeg har set dem alle steder i firkanten mellem Vesterbrogade-Istedgade og Gasværksvej-Reventlowsgade. De sorte piger går ofte en rute rundt og byder sig til de forbipasserende mænd. Rumænerne og latinaerne ser ud til at være mindre glade for at gå så de hænger lidt mere på hjørnerne. Der er markant færre af dem nu end før covid-19, men der er stadig nogen at finde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...