Hop til indhold
Max5000

Advarsel - Miss stress for you

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/322838

Jeg læste denne annonce fra Miss stress og syntes det lød ret spændende. Det er ikke noget jeg har prøvet før, så skrev en sms for at høre hvordan og hvorleden. Hun svare rigtig pænt og fortæller lidt om det. Hun skriver dog også at hun gerne vil have at jeg sender nogle penge inden mødet, for at bevise at jeg er en god slave. Det vælger jeg lidt at ignorere, da jeg selvfølgelig ikke vil sende penge forud til en jeg ikke kender.

Hun forslår at vi mødes allerede i dag og det ville jeg egentlig gerne, kunne dog ikke finde tiden til det og spørger om det var muligt at finde en anden dag.
Til det svare hun at det kunne vi nemt, men det ville kræve at jeg sender nogle penge til hende med det samme. Hun skriver derefter et mobil nr til mobile pay. (Da jeg efterfølgende lige søger efter dette nr, kan jeg se at det tilhøre en mand)

Jeg skriver til hende at det var en skam, da jeg ikke vil betale forud, men at jeg rigtig gerne vil skrive til hende en dag når jeg havde tid og høre om vi kunne lave en aftale.
Til det skriver hun at "Jeg laver ikke aftaler gratis". Jeg skriver at det jo ikke er en aftale bare at kunne snakkes ved en anden dag og at hun selvfølgelig for de penge hun selv havde skrevet tidligere, når vi evt. mødes og at det med at kræve betaling før mødet minder mest af alt om scam.

Så blev hun alligevel sur og ringer til mig og sviner mig til. (Lidt sjovt, for det var jo næsten det jeg ville betale hende for at gøre)
Hun er rigtig sur over at jeg kan bilde mig ind at skrive sådan til hende, for jeg kender jo ikke omstændighederne.

Hun virker mest af alt en som har brug for hurtige penge og derfor tænker hun kan snyde et par "dumme" mænd til at sende dem til hende.
Hun ville i øvrigt mødes i naturen og ikke på hendes adresse, hvilket i virkeligheden nok bekræfter teorien.

Anyways nu fik i hele historien, så kan i selv vurdere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max5000 skrev, for 24 minutter siden:

Så blev hun alligevel sur og ringer til mig og sviner mig til. (Lidt sjovt, for det var jo næsten det jeg ville betale hende for at gøre)

Så var du sgu da alligevel den der kunne le sidst og højest. :-) Ville heller aldrig nogen sinde selv betale forud.

Men som Jogge oven over kommenterer var det da i det mindste en kvinde. Men mon ikke kvinder kan bedrage lige så vel som mænd kan? Reelt er der jo heller ingen der ved og hun ville snyde dig. Meeen.... Jeg havde heller ikke taget chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

Men det var dog en kvinde det ringede? 
 

 

Ja det var det. Så der er selvfølgelig chance for at hun er reel, men bare har en dårlig måde at begå sig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har på AL de sidste 3-4 dage været 3-4 helt nyoprettede profiler, hvor annoncen minder meget om denne, og hvor det vækker mistanke om at annoncens indhold ikke holder IRL.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 8 minutter siden:

Der har på AL de sidste 3-4 dage været 3-4 helt nyoprettede profiler, hvor annoncen minder meget om denne, og hvor det vækker mistanke om at annoncens indhold ikke holder IRL.

 

 

 

Eller dem der kun skriver mail . Og når man kontakter dem, henvises til et datingsite hvor man skal melde sig ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

El Caliente, jeg er enig. De eksempler jeg har i tankerne har udelukkende været her på Fyn, og når jeg læst de helt nyoprettede annoncer, har jeg tænkt på, om det er fup, drengestreger, eller form for chikane af en person, med det oplyste telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriver gerne og har før fundet de lækreste tøser på den slags opslag, men enig i at man ikke skal betale forud..jeg forstår slet ikke nogen kan finde på det ?

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...