Hop til indhold
Jernsvinet

Mascha, Harrisleerstrasse 30, Hinterhaus

Recommended Posts

http://www.fair-girls.de/Flensburg/874

Absolut noget af en topmodel, hvis billederne taler sandt, men stedet lignende noget der skulle saneres, da jeg besøgte det for et par måneder siden uden at spendere, da pigen ikke ville med i bad - måske fordi badeforholdene ikke var de bedste - undrer mig derfor på, hvorfor en topmodel skulle arbejde der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for et stykke tid siden. Jeg synes det ser OK ud indvendigt, nogenlunde på højde med andre lignende steder, som f.eks. Finkenstrasse, men uden at være prangende. Mange gange ser det ud til at den udvendige vedligeholdelse ikke bliver prioriteret så højt.

Der har flere gange været piger, der annoncerede på adressen, der svarer til hende der. Men helt generelt, uanset hvor det er, skal man altid lægge mærke til, om det er profesionelle studiebilleder, hvilket jeg vil mene Maschas er. Det betyder næsten altid, at pigen ser lidt mere almindelig og dagligdags ud, når man ser hende i virkeligheden. Til sådan en professionel foto-session bliver der jo sat hår, lagt make-up, klædt på, lagt lys og endelig forskønnet lidt i Photoshop, sådan at man får et glansbillede til sidst. Det giver nogle flotte billeder, som fungerer som blikfang, på fuldstændig samme måde som i et modeblad eller i en reklame. Ikke helt virkeligheden, men heller ikke fake.

Til gengæld er det ret let at spotte, hvilke billeder der er professionelle, og hvilke veninden har taget i farten, også selv om veninden er god til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...