Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 
Er ny her, men efterhånden erfaren i thai massage universet.
Bemærkede forleden et skilt midt på Lyngby Hovedgade " Oase Thai Massage'. Enten er stedet, der ikke ligger i gadehøjde, nyt eller også er jeg blevet uopmærksom. Nogen der kender Oase og hvad de tilbyder?
Tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg har besøgt stedet for noget tid siden. Det virker som et ret seriøst sted, og jeg fik rigtig god massage af ejeren, præcis som jeg gik efter. Kan virkelig anbefale det hvis man går efter massage.

Hun bad mig udtrykkeligt om at beholde underbukser på inden jeg tog tøjet af :-).. så jeg tænker det er rigtig dårlig stil at spørge efter ekstra.. ( de annoncer så vidt jeg ved ikke nogle suspekte steder?)

Lidt ligesom at spørge kiropraktor eller læge om ekstra.. Man skal gå meget varsomt frem her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zweimal
Klipklap skrev, for 21 timer siden:

Alt undtagen bum bum 

Skal bare lige være sikker på at du ikke forveksler Oase med Lyngby thaimassage? Min oplevelse hos Oase var 0 ekstra mens hos lyngby kan man få ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...