Kammertonen 136 Skrevet 10. Juli, 2021 Hej Er ny her, men efterhånden erfaren i thai massage universet. Bemærkede forleden et skilt midt på Lyngby Hovedgade " Oase Thai Massage'. Enten er stedet, der ikke ligger i gadehøjde, nyt eller også er jeg blevet uopmærksom. Nogen der kender Oase og hvad de tilbyder? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dingo. 1196 Skrevet 10. Juli, 2021 Link: https://oasethaimassage.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 12. Juli, 2021 Nogen der har været her endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 335 Skrevet 20. Juli, 2021 Hej. Jeg har besøgt stedet for noget tid siden. Det virker som et ret seriøst sted, og jeg fik rigtig god massage af ejeren, præcis som jeg gik efter. Kan virkelig anbefale det hvis man går efter massage. Hun bad mig udtrykkeligt om at beholde underbukser på inden jeg tog tøjet af :-).. så jeg tænker det er rigtig dårlig stil at spørge efter ekstra.. ( de annoncer så vidt jeg ved ikke nogle suspekte steder?) Lidt ligesom at spørge kiropraktor eller læge om ekstra.. Man skal gå meget varsomt frem her 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 339 Skrevet 20. Juli, 2021 Alt undtagen bum bum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 335 Skrevet 21. Juli, 2021 Klipklap skrev, for 16 timer siden: Alt undtagen bum bum Ok, tak. Af hvem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 21. Juli, 2021 Klipklap skrev, for 21 timer siden: Alt undtagen bum bum Skal bare lige være sikker på at du ikke forveksler Oase med Lyngby thaimassage? Min oplevelse hos Oase var 0 ekstra mens hos lyngby kan man få ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg