Hop til indhold
8900fyren

Fik besøg af deep thought queen

Recommended Posts

Så fik jeg langt om længe besøg af "Natasja" efter flere gange med lysten, men tom pung :P

Jeg skrev lidt frem og tilbage med hende i et par dage og så bød muligheden sig da hun skulle forbi Randers :)

bankede på døren og der stod så en super flot kvinde i lækker sommerkjole og de flotteste krøller, ligner den frække sekretær :P Bød hende indenfor hvor der blev snakket om løst og fast, vi aftaler super fransk og sex hvorefter tøjet ryger af...

Vi ligger os i min seng hvor vi snakker lid vidre imens hun stille begynder at røre mig, og pludselig tager mig i munden, der går ikke længe før jeg er helt i topform og hun tager den som den nu skal tages.. Først lidt stille og roligt suttedende og så ellers med pikken helt i halsen.. super lækkert..

Efter lidt tid ligger hun sine ben over mit hoved så jeg kan slikke hende imens og holde mine hænder på hendes dejlige lille røv :) super frækt..

Efter en rigtig god gang blow vender hun sig rundt og sætter sig op på mig og begynder at ride mig, mens jeg har udsyn udover hendes smukke krop... efter lidt tid vender hun sig så hun sidder med ryggen til, igen med kanon god udsigt over hendes krop....

Vi slutter så af med jeg tager hende bagfra stående ved min sengekant og jeg til sidst må overgive mig...

Vi snakker lidt bagefter hvor hun låner bruser og så en bette farvel krammer..

Jeg vil sige at hendes billeder IKKE yder hende retførdighed, hun er meget kønnere i virkeligheden.

Flot lyst hår som ikke ses på billederne :( og en knald god flot krop

hendes alder vil jeg skyde på midt i 30erne..

jeg er selv 29 og skal absolut have besøg af hende igen, hvis hun altså ønsker det :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...