Hop til indhold

Søger Godt Thai sted i Jylland med ægte billeder og god service

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer. Er i søde at dele et par link til gode Thai steder, og hvor pigen bruger rigtige billeder.

Jeg tror jeg har prøvet 5 steder,  og kun 1 sted var det pigen på fra billederne.  Så MEGET gerne gode link til Thai steder med god sex og ægte pige. 

Redigeret af elwis

Skrevet
  • Author
totiltango skrev, for 19 minutter siden:

Er du villig til at køre hele Jylland tyndt for at besøge stedet? 

Jeg kører i forvejen i hele Jylland, så det er ingen problem!    Har du noget input til et sted? 

Skrevet

Det kommer lidt an på GP'en, du søger. Der er Sandy i Aarhus, når hun annoncerer, og så Singto i Vejle. De er som på billederne. Personligt synes jeg, de er et besøg hver. De er noget forskellig i service og udseende, men de yder en rigtig god service. Og så er der Rida og Gigi, som for tiden enten er i Aarhus eller Aalborg. De er også meget serviceminded og ligner også deres billeder. 

Skrevet

Emmee på Vester Kirkestræde 10 i Randers er mit bud, men hun annoncerer ikke pt, så jeg kan ikke sende dig et link.

God kundeservice og massage.

Der er lagt nogle anmeldelser på hende , som du kan søge på.

Skrevet

Der er også den hypede Mi Mi i Horsens - hende finder du mange anbefalinger på. 

Skrevet
  • Author

Mange tak for svar fra jer alle. Jeg håber i har flere bud

Skrevet
Randers500 skrev, den 10.7.2021 at 09:46:

Emmee på Vester Kirkestræde 10 i Randers er mit bud, men hun annoncerer ikke pt, så jeg kan ikke sende dig et link.

God kundeservice og massage.

Der er lagt nogle anmeldelser på hende , som du kan søge på.

Du må gerne sende linket til mig også… Er det er godt sted og ikke bare en madres på gulvet…?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.