Hop til indhold
elwis

Søger Godt Thai sted i Jylland med ægte billeder og god service

Recommended Posts

Hej med jer. Er i søde at dele et par link til gode Thai steder, og hvor pigen bruger rigtige billeder.
 

Jeg tror jeg har prøvet 5 steder,  og kun 1 sted var det pigen på fra billederne.  Så MEGET gerne gode link til Thai steder med god sex og ægte pige. 

Redigeret af elwis

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 19 minutter siden:

Er du villig til at køre hele Jylland tyndt for at besøge stedet? 

Jeg kører i forvejen i hele Jylland, så det er ingen problem!    Har du noget input til et sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer lidt an på GP'en, du søger. Der er Sandy i Aarhus, når hun annoncerer, og så Singto i Vejle. De er som på billederne. Personligt synes jeg, de er et besøg hver. De er noget forskellig i service og udseende, men de yder en rigtig god service. Og så er der Rida og Gigi, som for tiden enten er i Aarhus eller Aalborg. De er også meget serviceminded og ligner også deres billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emmee på Vester Kirkestræde 10 i Randers er mit bud, men hun annoncerer ikke pt, så jeg kan ikke sende dig et link.

God kundeservice og massage.

Der er lagt nogle anmeldelser på hende , som du kan søge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, den 10.7.2021 at 09:46:

Emmee på Vester Kirkestræde 10 i Randers er mit bud, men hun annoncerer ikke pt, så jeg kan ikke sende dig et link.

God kundeservice og massage.

Der er lagt nogle anmeldelser på hende , som du kan søge på.

Du må gerne sende linket til mig også… Er det er godt sted og ikke bare en madres på gulvet…?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...