Topperharley 35 Skrevet 9. Juli, 2021 https://annoncelight.dk/showad/300386 Så kunne jeg ikke vente længere. Siden jeg var på besøg hos Tine første gang, har jeg ikke kunne få hende ud af mine tanker. En kvinde der giver et sådan blowjob skulle jeg have fornøjelse af en gang mere. Jeg får aftalt en tid hos hende. Tager et bad og så afsted til skønheden. Kommer og får betalt. En halvtime med græsk. Inden vi går igang er der lige et spørgsmål jeg skal have svar på. Jeg har læst i hendes annonce at hun også tilbyder en 3 kant og hun har en ekstra mand. Jeg spørger ind til om jeg evt kan få liv til at sutte pik af på ham og det var overhovedet ikke noget problem da han også er bisexuel. Hun skulle bare vide det inden så hun kunne nå at få fat i ham. Ok sagde jeg og vi gik i gang med at hygge os. Hun begynder at sutte min pik og lige pludselig kan jeg mærke at hun stikker en finger op i mig... Hold da op hvor var det lækkert. Lige pludselig siger hun at hun også har en dildo hun kunne bruge på mig. Ja tak her fra. Hun går hen til forhænget og til min store overraskelse kommer hendes mand frem. Dejlig stiv pik står klar fra ham. Han begynder at kneppe hende bagfra men lige med et siger hun, at han skal stoppe med at kneppe hende og lade mig sutte pik på ham i stedet for. Fuck det var dejligt at få den i min mund. Vi skiftede til at sutte ham og lige pludselig kunne jeg mærke at der var ikke lang tid inden han kom. Ganske rigtigt, så sprøjtende han han ud over mig. Nu glæder jeg mig til at komme forbi dem igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 28 Skrevet 10. Juli, 2021 Hej. Lyder da super frækt. Har tænkt på at besøge Tine. Er det i hendes camping vogn du mødte hende og er fyren i vognen mens i sexer. Savner et blow som du beskriver i gjorde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topperharley 35 Skrevet 10. Juli, 2021 Ja vi var i hendes campingvogn. Ja hendes mand var der ellers kunne jeg jo ikke have suttet den af på ham. Men første gang jeg besøgte hende mærkede jeg ikke noget til ham. Men de er begge meget frisindet. Der er ikke jalousi at spore fra nogen af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 11. Juli, 2021 Jeg synes det lyder klamt men hver sine tilbøjeligheder 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 12. Juli, 2021 Giorgio skrev, den 11.7.2021 at 16:02: Jeg synes det lyder klamt men hver sine tilbøjeligheder Gogo : Tror du trænger til at få en stor tyk mande p.. i munden... du virker indædt og pigesur 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 12. Juli, 2021 Ville da gerne prøve sådan en trekant med hende og manden lyder da frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 12. Juli, 2021 Bg101 skrev, for 2 timer siden: Gogo : Tror du trænger til at få en stor tyk mande p.. i munden... du virker indædt og pigesur Du er jo syg i hovedet. Er der ikke nogle homosider du kan gå over på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 13. Juli, 2021 Giorgio skrev, for 9 timer siden: Du er jo syg i hovedet. Er der ikke nogle homosider du kan gå over på? Grov anklage... Men dem er jeg også på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topperharley 35 Skrevet 13. Juli, 2021 Kan i ikke finde et andet sted at skændes videre... Det er på godt jysk træls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 13. Juli, 2021 Det kan vel ikke komme "bag på" nogen, at eroguide er et forum for erotik i enhver forstand! Der er et forum for shemales/ladyboys og i flere tråde refereres til madlige massører. Biseksualitet er i høj grad en del af et nysgerrigt seksualliv. Jeg bliver stødt over at der kommenteres så negativt på den slags oplevelser. Hører ikke hjemme herinde - så er det sagt! 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1294 Skrevet 14. Juli, 2021 (edited) @Giorgio og @Bg101 ser I ikke mere til her i tråden. Bryan Mills Redigeret 14. Juli, 2021 af Bryan Mills 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vidartor 23 Skrevet 14. Juli, 2021 (edited) @Bg101 Redigeret 14. Juli, 2021 af Vidartor Misset et indlæg og dermed passer min tekst ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg