Bull1958 414 Skrevet 9. Juli, 2021 Var en tur forbi denne lækkere dame skal sige jeg har besøgt hende utallige gang hun har desværre ikke annonce på annoncelight nu kom som aftalt stor gensyns glæde nu er Joanna nemt ved at få den ene orgasme efter den anden nu giver hun ikke blow uden men hendes veninde gør joanna kaldte på hende og fuck for et par store nødder imens hun gav mig et super godt blow slikkede jeg Joanna med det resultat at den gik helt vild på hende flere gange så gik veninden igen og vi hyggede vidre en timestid mere må sige dem som ikke har prøvet er sku gået glip af hendes lækkere personlighed det eneste minus ved hende er hun gør ikke blow uden glæder mig til næste gang hun er i Esbjerg igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. XXX 3 Skrevet 9. Juli, 2021 Bull1958 skrev, for 3 timer siden: Var en tur forbi denne lækkere dame skal sige jeg har besøgt hende utallige gang hun har desværre ikke annonce på annoncelight nu kom som aftalt stor gensyns glæde nu er Joanna nemt ved at få den ene orgasme efter den anden nu giver hun ikke blow uden men hendes veninde gør joanna kaldte på hende og fuck for et par store nødder imens hun gav mig et super godt blow slikkede jeg Joanna med det resultat at den gik helt vild på hende flere gange så gik veninden igen og vi hyggede vidre en timestid mere må sige dem som ikke har prøvet er sku gået glip af hendes lækkere personlighed det eneste minus ved hende er hun gør ikke blow uden glæder mig til næste gang hun er i Esbjerg igen Ingen link? Hvordan får man så kontakt til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 9. Juli, 2021 Dr. XXX skrev, for 9 minutter siden: Ingen link? Hvordan får man så kontakt til hende? Læs hvad Bull skriver " hun har desværre ikke annonce på annoncelight nu" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 9. Juli, 2021 Dr. XXX skrev, for 14 minutter siden: Ingen link? Hvordan får man så kontakt til hende? Når hun er på næste gang bare hold øje med annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) Dr. XXX skrev, den 9.7.2021 at 16:06: Ingen link? Hvordan får man så kontakt til hende? Hun er på idag og imorgen Redigeret 13. Juli, 2021 af Bull1958 Glemte link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 13. Juli, 2021 Bull1958 skrev, for 1 minut siden: Hun er på idag og imorgen https://annoncelight.dk/showad/321710 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 15. Juli, 2021 Var forbi Joanna igår. Flot pige og meget berøringsvenlig. Tog 30 min med hende. Da tiden var ved at rinde ud, fik jeg hende til at hente hendes veninde som kom og gav superfransk. Kommer helt sikkert igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg