Hop til indhold
reknas

Michelle, Feldstrasse 18, Flenborg

Recommended Posts

Efter et langt og spændende Tour de France var øl og vinbeholdning nået til et kritisk niveau, hvorfor turen gik til Flensborg.

Første etape var en sprinteretape ned af E 45, nåede velbeholdent frem til 2 etape, der skulle vise sig at blive lidt af det hele.

Skønheden der skulle besøges var denne: http://www.fair-girls.de/Flensburg/1304

Etapen startede med opstigningen til første sal, det var ikke svært at bevare det gode tråd, da skønheden poserede i mini trusser og høje hæle, og JA det er hende på billederne.

Fik aftalt etapens forløb, og lade 80 euro som aftalt.

Efter den første opstigning, skulle jeg lige have vejret og et hurtigt bad, da jeg entrerede rummet var Michelle allerede anbragt og ganske klar.

En sød pige fra Prag, som taler udemærket tysk og engelsk.

Vi gik i gang med mellemstykket, som var en jævn fin vej, krydret med natur franske gloser i rigt mål, efter hun havde trukket mig afsted i 10 min, var det min tur til at gå i front på feltet, vi byttede plads og det virkede som hun nød positionen i læ af min brede skuldre, pludselig kom der en mindre regnbyge fra det lille puds, og hun syntes derfor det var tid at bytte plads.

På med "dutten" og afsted mod bjerget det gik, hun red som en ungpige kun kan gøre, masser af benkraft i de små lamseben blev brugt, da hun sad på forgaflen og oksede derudad. Jeg kunne nyde den smukke udsigt til 2 små fine bjergtinder, og efterhånde som vi kom deropad, kunne jeg svært holde begejstringen ud, som Leth ville have sagt... "Et smukt og dramatisk skue, et lokkende og en begejstrende opstigning mod de høje tinder, der på alle måder virker dragende og meget imødekommende. Et bjerg der har kostet ofre, og givet anledning til poetiske og smukke stunder"

Da toppen var i sigte skiftede vi igen position, nu kom jeg bagfra, med rytmiske tråd og svedige kroppe, nåede vi næsten toppen, der nu sluttede med en kort sprint, inden mælkensyren kom væltende ud af kroppen, jeg tror vi begge vandt, da målfotoet viste at vi samtidig kom i mål.

Helt udtømt og gispende, lå man nu der og tænke på en smuk etape var overstået.

Undgik dehydreringens farer da Micehelle kom med vand og cola.

Jo en udemærket oplevelse, men en pige der kan sit kram, og samtidig er sød og dejlig at være sammen med. Alderen på de 21 passer fint med det beskrevne. :D

Kunne forstå at hun er på Feldstrasse til og med lørdag.

De bedste sommerhilsener til Jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hermed nomineret til månedens bedste anmeldelse :D

Jeg var ellers selv forbi stedet for et par uger siden. Pigen jeg ville have besøgt var der ikke og pigen der var der, kunne jeg næsten ikke skimte, fordi der var så mørkt i entreen - så jeg valgte at bruge mine penge på P-club istedetfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ud til at have en gude krop. Bare ærgeligt at jeg ikke lige har et gøremål syd for grænsen inden for det næste stykke tid :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket er til en pige der hedder Vanessa på 25.

Er det en pige der har afløst Michelle på adressen?

Har billederne ændret sig eller er de de samme som da Michelle var på linket?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket er til en pige der hedder Vanessa på 25.

Er det en pige der har afløst Michelle på adressen?

Har billederne ændret sig eller er de de samme som da Michelle var på linket?

Det er en anden pige end hende jeg besøgte, men hun cyklede jo også hjem lørdag som jeg skrev.

Den nye kender jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...