Hop til indhold

Recommended Posts

Thai Mila.

!❤️Im Back New Number Please ADD me whats app ❤️Mila Thai Only short time In HORSENS C New Creampie Dildo play video tjeck it !!More videos Can be sendt !! - Annoncelight

Besøgte I dag Mila.

Beskrivelse af besøg plus et opråb.

Mila er måske sidst i 20èrne. Taler ikke særligt godt engelsk. Jeg er dog ret sikker på at det var hende jeg skrev med. Hun har ikke selv skrevet annoncen. Hun tilbyder ikke, finger inden for, eller ”black kisses” til dig. Hun har en lille stram krop, med for mig, lækrere bryster. Hun er meget service mindet, hun forsøger virkeligt at du skal få et godt besøg, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det.

Er meget opmærksom på om gummi sidder korrekt.

Hun er en ” Journeyman” men bestemt på den gode måde. Vil jeg besøge hende igen, 100%.

Hvad fanden skal jeg eller fortælle ? venligt kommenter!

Nu kommer opråbet så!

Vi kan diskutere menneske handel herfra og til sankthans, (lede svin, der skal skydes) er Mila handlet, nej det er hun ikke, er hun drevet af økonomiske omstændigheder, ja det må jeg nok sige ja til.

Mange mennesker vil kalde mig et svin, fordi jeg besøger GPér, besøger jeg GPér som sidder lænket i en klæder, naturligvis gør jeg ikke det. Jeg besøger GPér, som siger, jeg tjener gode penge og langt de fleste gæster, er faktisk søde mennesker. Super.

OPRÅB, kære udlejer af div. Lejligheder/huse, vil du ikke godt have så meget anstændighed, at det du udlejer giver GPér en mulighed for en anstændig hverdag, sørg nu for at der er et ordenligt badeværelse, at der findes et separat opholdsværelse/soveværelse. At der er et tv så pigen i det mindste kan se en film. At der i det mindste er køkken, så hun kan lave et måltid mad.

 Kære udlejer, jeg ved godt at det er dig der sidder på magten, hun kan jo bare sige nej !!! Please, 300,- dkkr. Om dagen til wifi, tv, rengøringsmidler, vaskemaskine, kunne du ikke bære at undvære de 300 kr. for at pigerne for et anstændigt ophold.

De 300 0m dagen er nok vild overdrevet, som i at det er det, det kræver at pigen, får et ordenligt arbejdes sted.

Redigeret af jenslillemandhansenv2

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 minutter siden:

OPRÅB, kære udlejer af div. Lejligheder/huse, vil du ikke godt have så meget anstændighed, at det du udlejer giver GPér en mulighed for en anstændig hverdag, sørg nu for at der er et ordenligt badeværelse, at der findes et separat opholdsværelse/soveværelse. At der er et tv så pigen i det mindste kan se en film. At der i det mindste er køkken, så hun kan lave et måltid mad.

 Kære udlejer, jeg ved godt at det er dig der sidder på magten, hun kan jo bare sige nej !!! Please, 300,- dkkr. Om dagen til wifi, tv, rengøringsmidler, vaskemaskine, kunne du ikke bære at undvære de 300 kr. for at pigerne for et anstændigt ophold.

De 300 0m dagen er nok vild overdrevet, som i at det er det, det kræver at pigen, får et ordenligt arbejdes sted.

Jeg antager, at de fleste vil kunne tilslutte sig, at udnyttelse af prostituerede, herunder menneskehandel er ganske forfærdeligt og bør straffes hårdt.

Når det så er sagt, så må jeg tilstå, at jeg finder dit opråb himmelråbende naivt, og så mener jeg faktisk, at jeg har været generøs.

Udlejning af lokaler til brug for prostitution, der tidligere hørte under Straffelovens § 229, har siden 2013 hørt ind under selve "rufferiparagraffen" i Straffelovens § 233, der i stk. 2 (som et sådant forhold oftest vil kunne subsumeres under) hjemler op til 3 års fængsel. Hvis man som udlejer løber den risiko (eller har iværksat en forretningsmæssig konstruktion, hvor andre agerer mellemmænd, og derfor i første omgang vil være strafferetligt ansvarlig), er man formentlig pænt ligeglad med, om den pågældende prostituerede har ordentlige arbejdsforhold, så handler det nok om én ting, og det er at få så mange penge hevet ud af den prostituerede som muligt (enten fordi risikoen skal opvejes af gevinsten, eller fordi der er en række mellemmænd, som også skal have en bid af kagen, for den risiko, som de påtager sig.) Som Per Dich sang: "Sådan er kapitalismen..." 

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, den 9.7.2021 at 00:22:

Thai Mila.

!❤️Im Back New Number Please ADD me whats app ❤️Mila Thai Only short time In HORSENS C New Creampie Dildo play video tjeck it !!More videos Can be sendt !! - Annoncelight

Besøgte I dag Mila.

Beskrivelse af besøg plus et opråb.

Mila er måske sidst i 20èrne. Taler ikke særligt godt engelsk. Jeg er dog ret sikker på at det var hende jeg skrev med. Hun har ikke selv skrevet annoncen. Hun tilbyder ikke, finger inden for, eller ”black kisses” til dig. Hun har en lille stram krop, med for mig, lækrere bryster. Hun er meget service mindet, hun forsøger virkeligt at du skal få et godt besøg, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det.

Er meget opmærksom på om gummi sidder korrekt.

Hun er en ” Journeyman” men bestemt på den gode måde. Vil jeg besøge hende igen, 100%.

Hvad fanden skal jeg eller fortælle ? venligt kommenter!

Nu kommer opråbet så!

Vi kan diskutere menneske handel herfra og til sankthans, (lede svin, der skal skydes) er Mila handlet, nej det er hun ikke, er hun drevet af økonomiske omstændigheder, ja det må jeg nok sige ja til.

Mange mennesker vil kalde mig et svin, fordi jeg besøger GPér, besøger jeg GPér som sidder lænket i en klæder, naturligvis gør jeg ikke det. Jeg besøger GPér, som siger, jeg tjener gode penge og langt de fleste gæster, er faktisk søde mennesker. Super.

OPRÅB, kære udlejer af div. Lejligheder/huse, vil du ikke godt have så meget anstændighed, at det du udlejer giver GPér en mulighed for en anstændig hverdag, sørg nu for at der er et ordenligt badeværelse, at der findes et separat opholdsværelse/soveværelse. At der er et tv så pigen i det mindste kan se en film. At der i det mindste er køkken, så hun kan lave et måltid mad.

 Kære udlejer, jeg ved godt at det er dig der sidder på magten, hun kan jo bare sige nej !!! Please, 300,- dkkr. Om dagen til wifi, tv, rengøringsmidler, vaskemaskine, kunne du ikke bære at undvære de 300 kr. for at pigerne for et anstændigt ophold.

De 300 0m dagen er nok vild overdrevet, som i at det er det, det kræver at pigen, får et ordenligt arbejdes sted.

Vil du løfte sløret for, hvilken gade i Horsens hun holder til ?
Passer hendes annonce ellers i forhold til den hun tilbyder særligt i forhold til blow - uden og megafransk ?

IØ enig i, at diverse udlejere gerne måtte oppe sig lidt i forhold til faciliteter. Jeg talte med en i Fredericia og hun betalte 500 kr. dag som "independent". Det var for en dog nogenlunde  lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...