Hop til indhold

Jyden kommer til København

Featured Replies

Skrevet

Som overskiften siger,  så kommer jyden til København. Jeg drager mod København i starten af august og vil gerne besøge en GP der. 

Så kom med jeres anbefalding på en dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever.Som jeg skal besøge :D 

Skrevet
12o69o skrev, for 5 timer siden:

dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever

havde været en rigtig god overskrift.

Skrevet

Det er efterhånden umådelig svært at finde en dansk GP i den rigtige alder som tilbyder anal og kætresteoplevelser i Storkøbenhavn..

Ville ønske jeg havde en 15-20 navne jeg kunne slynge ud, men flere og flere lysthuse med danske piger herovre har  svært ved at overleve og ikke mindst have en vagtplan med GP'er som primært tilbyder græsk til hende...

Skrevet
12o69o skrev, for 9 timer siden:

Som overskiften siger,  så kommer jyden til København. Jeg drager mod København i starten af august og vil gerne besøge en GP der. 

Så kom med jeres anbefalding på en dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever.Som jeg skal besøge :D 

DinaG er ofte i Glostrup. Hold øje med hendes kalender - hun opdaterer den typisk 4 uger frem.

Der er al den GFE og anal du orker med en lækker dansk GP’er :smile:

• 2 months later...
Skrevet

Hej, allesammen. Er der nogen af jer der har besøgt DinaG i hendes omgivelser i Slagelse...?

Mvh FL

Skrevet

BLIV i JYLLAND.....

Har selv besøgt seks gp’er på et halvt år, efter en længere pause fra miljøet.. og jeg er SÅ skuffet... udover Lærke fra PG så har de alle været mekaniske og kedelige.... måske du vil kunne finde en blandt de udenlandske, dem nægter jeg selv at besøge, virker på mig som om de er “skyld i” at miljøet er då meget anderledes end for ti år siden.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.