Herligfyr32 0 Skrevet 8. Juli, 2021 Godaften d’herrer Er der nogle af jer som har et bud på hvem jeg skal besøge? Jeg har virkelig brug for at bare kunne få den der perfekte kærestefølelse i kroppen ellers er der ikke de store præferencer, andet at hun gerne skal være under 25 år. Tak og god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 8. Juli, 2021 Lizbeth får gode anmeldelser i den retning, hun er dog 27 år Lovely Lizbeth *your sweet gfe* verified by reviews - Annoncelight Lizbeth - ÆGTE GFE - Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland - Eroguide.dk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herligfyr32 0 Skrevet 8. Juli, 2021 Julius skrev, for 14 minutter siden: Lizbeth får gode anmeldelser i den retning, hun er dog 27 år Lovely Lizbeth *your sweet gfe* verified by reviews - Annoncelight Lizbeth - ÆGTE GFE - Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland - Eroguide.dk Tak! Glemte dog lige at informere om at det helst skulle være i Københavnsområdet :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 8. Juli, 2021 Lizbeth er også af og til i København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Juli, 2021 (edited) Av.. Den er svær da vi alle har vores definition af kærstesex men berøring indgår. Men Pussygalores har mange dejlige piger, da de fleste andre lysthuse i Storkøbenhavn (på nær Seductiongirls men der er mine favoritter stoppet. *Snøft!*) mere eller mindre er lukket fordi det er svært at finde piger til vagtplanerne. Selvfølgelig koster det lidt mere på klinik men de gange jeg har været sammen med Jasmin, norske Chloé og Lærke er jeg altid gået derfra med drømmende øjne og et bredt smil. Syntes alle 3 har givet mig en kæresteoplevelse (Dog kysser Chloé ikke, men vidunderlig at ligge i ske med- og meget let at få til at grine) Skal snart invitere mig selv til besøg hos Clara samme sted. https://70210026.dk/clara Jeg tror det bliver godt. Prismæssigt er det standard 1100 for 30 min. som er med danske og en skandinavisk piger/pige. Redigeret 8. Juli, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 9. Juli, 2021 Herligfyr32 skrev, for 7 timer siden: Tak! Glemte dog lige at informere om at det helst skulle være i Københavnsområdet :)) Du efterlyser i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg