Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/307018

var tidligere på ugen, på besøg ved Soda. Havde jo været ved May et par gange, og prøvet begge piger sammen, så nu skulle det være Soda alene.

smilende og hun kunne huske mig fra sidst. Vi kyssede meget og længe, mens hænder var rundt omkring på kroppene og udforske.  Hun gik til blow og vendte sig derefter i 69. Hold da op et blow hun gav, det var vådt, det var mellemkød og boller, det var afvekslende, det var rigtig godt. Så satte hun sig op til lidt pussyslide, inden der kom kondom på og vi kneppede i lidt forskellige stillinger, inden jeg var brændt ud. Hold op de 30 min. Gik hurtigt.

læste 2 andre anmeldelser hvor de hellere ville besøge May end Soda, da Soda ikke tager initiativ selv, det skal jeg da ellers love for at hun gjorde denne gang, og så har hun bedre bryster end May som har lidt triste bryster.

så dejligt besøg i Odense V, og det er Soda på billeder, og giver SF. 30 min. kr.800.-

Skrevet
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/307018

var tidligere på ugen, på besøg ved Soda. Havde jo været ved May et par gange, og prøvet begge piger sammen, så nu skulle det være Soda alene.

smilende og hun kunne huske mig fra sidst. Vi kyssede meget og længe, mens hænder var rundt omkring på kroppene og udforske.  Hun gik til blow og vendte sig derefter i 69. Hold da op et blow hun gav, det var vådt, det var mellemkød og boller, det var afvekslende, det var rigtig godt. Så satte hun sig op til lidt pussyslide, inden der kom kondom på og vi kneppede i lidt forskellige stillinger, inden jeg var brændt ud. Hold op de 30 min. Gik hurtigt.

læste 2 andre anmeldelser hvor de hellere ville besøge May end Soda, da Soda ikke tager initiativ selv, det skal jeg da ellers love for at hun gjorde denne gang, og så har hun bedre bryster end May som har lidt triste bryster.

så dejligt besøg i Odense V, og det er Soda på billeder, og giver SF. 30 min. kr.800.-

Kan du beskrive om oplevelsen med to piger samtidig, hvordan det foregår osv, overvejer selv at prøve to thai piger samtidigt

evt send pb

Skrevet
  • Author
most wanted skrev, for 30 minutter siden:

Kan du beskrive om oplevelsen med to piger samtidig, hvordan det foregår osv, overvejer selv at prøve to thai piger samtidigt

evt send pb

Det er svært at beskrive, alt går så stærkt når der er 2 piger. Havde jeg pengene til det, så tog jeg altid 2 timer, når det var med 2 piger, så man kunne nå alt det man fantaserede om i hovedet inden besøget.

se evt nogen af mine anmeldelser, både af Soda & May, men også med Tukta & ON, og flere andre trekanter tidligere

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.