Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj godtfolk!

jeg er på jagt efter en god massage som samtidig er lidt pirrende. Er der steder til det på Fyn, eller er det enten massage eller sex steder?

 

kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drstor skrev, Lige nu:

Halløj godtfolk!

jeg er på jagt efter en god massage som samtidig er lidt pirrende. Er der steder til det på Fyn, eller er det enten massage eller sex steder?

 

kh

Hvis du har mulighed for det, så kør til Fredericia og besøg Tukta.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, Lige nu:

Hvis du har mulighed for det, så kør til Fredericia og besøg Tukta.

Er det det tætteste på tænker du? 
 

befinder mig lidt uden for odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bor selv udenfor Odense, og kører glædeligt derover en gang imellem, selvom det tager 45 minutter. Jeg har dog aldrig selv kun fået massage med pirring, så ved ikke hvad det koster, jeg har altid haft sex med hende også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 minut siden:

Bor selv udenfor Odense, og kører glædeligt derover en gang imellem, selvom det tager 45 minutter. Jeg har dog aldrig selv kun fået massage med pirring, så ved ikke hvad det koster, jeg har altid haft sex med hende også

Har du et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drstor skrev, for 3 timer siden:

Halløj godtfolk!

jeg er på jagt efter en god massage som samtidig er lidt pirrende. Er der steder til det på Fyn, eller er det enten massage eller sex steder?

 

kh

altså Anna hos 123 eller patty på rugårdsvej er super gode til både massage pirring, og afslutning hvis du vil have det, det er to stjerner her i byen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 minutter siden:

altså Anna hos 123 eller patty på rugårdsvej er super gode til både massage pirring, og afslutning hvis du vil have det, det er to stjerner her i byen...

Det tror jeg på, de er bare lidt ældre krager end Tukta er.

søg en gang imellem på Tukta på Annoncelight, så finder du deres annonce. Den er lige nu nede, men var oppe i går, så mon ikke den virker i morgen igen.

start evt. med at læse nogle anmeldelser af Tukta, hun får meget gode anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 5 minutter siden:

Det tror jeg på, de er bare lidt ældre krager end Tukta er.

søg en gang imellem på Tukta på Annoncelight, så finder du deres annonce. Den er lige nu nede, men var oppe i går, så mon ikke den virker i morgen igen.

start evt. med at læse nogle anmeldelser af Tukta, hun får meget gode anmeldelser

ok, hvor ca holder hun til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...