Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik hende på snap på et tidspunkt, og tilsyneladende havde vi begge samme idé om første aftale af flere... så glemte hun at følge op på sin samtaler på snap, og en uge senere var jeg fjernet som ven på snap.

Enten gang i for meget, så hun ikke har styr på sine samtaler... eller forvirret. Jeg opgav.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, hun ser nemlig mega fræk ud! Ville gerne have hørt om nogen har mødt hende og om hun har styr på livet eller en af de mange der prøver at hustle mændene med penge for kemimøder osv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 8 timer siden:

Jeg fik hende på snap på et tidspunkt, og tilsyneladende havde vi begge samme idé om første aftale af flere... så glemte hun at følge op på sin samtaler på snap, og en uge senere var jeg fjernet som ven på snap.

Enten gang i for meget, så hun ikke har styr på sine samtaler... eller forvirret. Jeg opgav.

Aftalte i alt på snap og sendte hun billeder eller skrev kun? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ham1988 skrev, den 9.7.2021 at 15:48:

Aftalte i alt på snap og sendte hun billeder eller skrev kun? 

Vi snakkede om aftale på snap. Ikke noget med at hun ville sælge fotos. Hun åbnede dit album på SD. Så, på den vis, seriøs nok. Bare ikke styr på sine samtaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 11.7.2021 at 09:00:

 

Vi snakkede om aftale på snap. Ikke noget med at hun ville sælge fotos. Hun åbnede dit album på SD. Så, på den vis, seriøs nok. Bare ikke styr på sine samtaler

Ok. Lidt ærgerligt, havde også en god dialog med hende men virker som om hun kun vil skrive og aftale noget uden at føre det videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...