Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har hørt af en anden i branchen, at de fleste shemales/ladyboys. Der tilbyder sex uden kondom. Er de der allerede er hiv smittet (siger ikke kiki er det) og så tilbyder de sex uden kondom fordi de er på medicin som gør at de ikke smitter videre. Om man så tør stole på at de husker deres medicin, det er vel op til en selv. Jeg kunne aldrig finde på at sætte mit helbred og liv og familie på spil for et prik i prutten haha. Tænker at chancen for at man går der fra med lidt mere end man havde betalt for. Er stor. Igen ! Hentyder ikke til kiki fejler noget. Siger bare jeg stort vil fraråde nogen at dyrke analsex, med en shemale, der arbejder i sexbranchen, og er sammen med mange forskellige mænd om dagen. Bare en tanke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle….
 
Du skriver selv (baggårdskøter ) så fint “at du IKKE siger det om mig…!!!!!! 
” men du bruge mit navn til at fortælle lystigt om din tvivl, blandt andre shemales.. that is kind of weird……! 
 
Jeg er selv bloddonor og har været det i mange år, “ bloddonor kan man kun være hvis man er sund og rask,” men hvad ved du om det! 

jeg har selv en fantastisk dejlig dansk familie, så på baggrund af det, er jeg er ret forsigtig med at game med mit helbred “ I love my life..! jeg er selv 100% clean samt færdig vaccineret mod covid juhuuuuuuuu.. 

“cohen” skriver længer oppe at “jeg på et tidspunkt har nævnt“ kom og tøm dig i min røv”… det er jo ikke ens betydning med at der stod uden gummi ….. men okay man høre og læser hvad man vil høre..!! 

Og en sidste ting….!! Så skal jeg nok lukke røven…..!!

“hvis man er stor nok til at gå hos en prostitueret..“ om det så er hos en shemale, thaipige, eller ungarnske piger. så er man sku selv voksen til at sige “ ja tak til sikker sex!“

Ha en skøn mandag og hold jer muntre   

kiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
KIK K skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er selv bloddonor og har været det i mange år, “ bloddonor kan man kun være hvis man er sund og rask,” men hvad ved du om det!

jeg har selv en fantastisk dejlig dansk familie, så på baggrund af det, er jeg er ret forsigtig med at game med mit helbred “ I love my life..

Hmm. Det at være prostitueret fører automatisk 4 måneders tappepause fra seneste kontakt med med en kunde (https://bloddonor.dk/for-donorer/tappepause/) - Så det lyder underligt at du skulle have være aktiv bloddonor, eftersom du har været aktiv i branchen de sidste mange år. 

Da jeg besøgte sig, ønskede du ikke at bruge gummi ved oral. Jeg ved ikke hvor meget sikker sex der er i det ;-)

Jeg havde faktisk overvejet at besøge dig igen - på trods af en skidt oplevelse for flere år siden. Vi havde en kortere korrespondance på snappen, hvor du oplyste pris for sikker og bareback sex.

Hold dig nu til sandheden, Kiki

 

Redigeret af TheDarkKnight

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg siger ikke at jeg kun har sex med gummi siger jeg bliver testet flittigt !! Og er skam sund og rask..   det er det vigtigste for mig  

men hvis jeg selv skulle gå til en shemale fra shemale wiki var der da nogle jeg ville gå en stor bue uden om. Uden at sige navne! 

 

god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KIK K skrev, for 2 minutter siden:

jeg siger ikke at jeg kun har sex med gummi siger jeg bliver testet flittigt !! Og er skam sund og rask..   det er det vigtigste for mig  

men hvis jeg selv skulle gå til en shemale fra shemale wiki var der da nogle jeg ville gå en stor bue uden om. Uden at sige navne! 

 

god aften 

Flot at du sværter dine konkurrenters omdømme til, når det er DIG, der tilbyder sex uden gummi :shock:

Hvorfor lyve om at du knalder med kunder uden gummi? Der er sikkert tosser nok, der gerne betaler for den slags. 
 

og hvorfor lyve om at du er bloddonor? 
Indtil for nylig førte  sex mellem mænd (og transseksuelle) eller prostitution til permanent udelukkelse fra bloddonorkorpset. 
Selv hvis du først wr tilmeldt for relativt nylig, så fører din aktivitet i denne branche jo til karantæne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Horney kom nu!!!!! Alle Shemales tilbyder det!!!! Åben nu øjnene for fanden hehe der der bare mange som ikke bliver tester og så der få der bliver… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, vidste ikke at alle tilbød bareback sex.

Men god stil at du trods alt er ærlig omkring det :)

og ja, som nævnt i en anden tråd, så havde jeg sgu nok besøgt sig igen, hvis ellers jeg havde været din type (for jeg synes sgu at du er voldsomt lækker :oops:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KIK K skrev, for 2 timer siden:

Horney kom nu!!!!! Alle Shemales tilbyder det!!!! Åben nu øjnene for fanden hehe der der bare mange som ikke bliver tester og så der få der bliver… 

Du siger at alle gør det og antyder samtidig at bestemte kollegaer/konkurrenter er smittede.hvis du ligger inde med den viden har du så ikke en forpligtelse til at handle på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg


Ej altså.. Så må jeg bede dig om at læse min besked ingen… prøv nu at læs hvad der står og ikke læs hvad du ønsker der skulle stå!! 

jeg høre bare hvad jeg høre, og ud fra det ville jeg bare tage mine forholdsregler hvis det var mig. 

NEJ….!!!! Jeg er da ikke forpligtet til noget som helst. når jeg ikke ved om det jeg har hørt har hold i sig. 

Eller om det bare er mænd der har haft en dårlig oplevelse hos en af dem,,,,, for så det nemmere at svinde folk til efterfølgende..  desværre 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KIK K skrev, for 4 timer siden:

Horney kom nu!!!!! Alle Shemales tilbyder det!!!! Åben nu øjnene for fanden hehe der der bare mange som ikke bliver tester og så der få der bliver… 

Det er nok det sidste de gør. Det er måske 2 eller 3. Du er så en af dem. Så.. mit spørgsmål er.. er du blevet sprøjtet op i i aften, og jeg besøger dig onsdag. Har du så nået at blive tjekket inden, og få svar ? Kan godt li du siger du blivet testet. Hvad med de der knepper dig uden ? Tester du også dem? Og synes du selv det er ansvarligt at sprede ben til den næste uden? Uden at vide om ham der var der før... var smittet eller ej? Chancen for at du., som knepper med kunder, uden kondom, ender med at blive smittet, er stor, i forhold til de der kun tilbyder sikkert sex. Der er shemale i branchen. Der ikke engang sutter uden kondom. Du lader mænd sprøjte op i dig. Ubeskyttet.. og fortæller os du er på den sikre side fordi du er vaccineret og er “bloddoner” haha. Sikke ansvarlig en “kvinde du er. Jeg holder mig til det sunde og sikre sex. God aften til dig søde kiki.. lige et sidste spørgsmål. Var din familie ikke fra colombia ? :) er bare sødt nysgerrig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tale mig til mig selv og ikke hvad andre er..! Og bliver, Jeg ved bare der nogle som ikke bliver testet regelmæssigt og ud for det ville jeg nok være forsigtig. :) 

Med hendsyn til om jeg doner må du Altså sær min besked igen.. jeg skriver blot jeg har været doner i mange år for at understrege at jeg har passet på mig selv.. :) jeg tror alle her ved at med det job jeg har kan man ikke være doner, men som sagt har jeg skrevet at jeg har været det i mange år! Men er det ikke nu :) 

Min COVID-19 vaccine har da intet med det andet at gøre hehe det var blot til info at jeg vaccineret.. 

er du bare blot ude på at mistolke alt hvad jeg skriver og spænde ben for mig ?????? 

Min far er dansk min mor er fra Colombia :)) 

 

håber ikke du ser min besked negativ ❤️❤️

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KIK K skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan kun tale mig til mig selv og ikke hvad andre er..! Og bliver, Jeg ved bare der nogle som ikke bliver testet regelmæssigt og ud fra det ville jeg nok være forsigtig. :) 

Med hendsyn til om jeg doner må du læse min besked igen.. jeg skriver blot jeg har været doner i mange år for at understrege at jeg har passet på mig selv.. :) jeg tror alle her ved at med det job jeg har kan man ikke være doner, men som sagt har jeg skrevet at jeg har været det i mange år! Men er det ikke nu :) 

Min COVID-19 vaccine har da intet med det andet at gøre hehe det var blot til info at jeg vaccineret..  “ ironi kan forkomne “ 

er du bare blot ude på at mistolke alt hvad jeg skriver? og spænde ben for mig ?????? 

Min far er dansk min mor er fra Colombia :)) 

 

håber ikke du ser min besked negativt  ❤️❤️

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KIK K skrev, for 15 timer siden:

Hej alle….
 
Du skriver selv (baggårdskøter ) så fint “at du IKKE siger det om mig…!!!!!! 
” men du bruge mit navn til at fortælle lystigt om din tvivl, blandt andre shemales.. that is kind of weird……! 
 
Jeg er selv bloddonor og har været det i mange år, “ bloddonor kan man kun være hvis man er sund og rask,” men hvad ved du om det! 

jeg har selv en fantastisk dejlig dansk familie, så på baggrund af det, er jeg er ret forsigtig med at game med mit helbred “ I love my life..! jeg er selv 100% clean samt færdig vaccineret mod covid juhuuuuuuuu.. 

“cohen” skriver længer oppe at “jeg på et tidspunkt har nævnt“ kom og tøm dig i min røv”… det er jo ikke ens betydning med at der stod uden gummi ….. men okay man høre og læser hvad man vil høre..!! 

Og en sidste ting….!! Så skal jeg nok lukke røven…..!!

“hvis man er stor nok til at gå hos en prostitueret..“ om det så er hos en shemale, thaipige, eller ungarnske piger. så er man sku selv voksen til at sige “ ja tak til sikker sex!“

Ha en skøn mandag og hold jer muntre   

kiki

Jeg er selv bloddonor og har været det i mange år, “ bloddonor kan man kun være hvis man er sund og rask,” men hvad ved du om det! 

jeg har selv en fantastisk dejlig dansk familie, så på baggrund af det, er jeg er ret forsigtig med at game med mit helbred “ I love my life..! jeg er selv 100% clean samt færdig vaccineret mod covid juhuuuuuuuu.. 

 

her skriver du at du er bloddoner, og har været det k mange år. Og du kan kun værr bloddoner når du er sund og rask. Du skriver ikke, jeg har engang været bloddoner. Du er bloddoner haha - sorry, just saying :-* <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KIK K skrev, den 2.8.2021 at 16:35:

jeg siger ikke at jeg kun har sex med gummi siger jeg bliver testet flittigt !! Og er skam sund og rask..   det er det vigtigste for mig  

men hvis jeg selv skulle gå til en shemale fra shemale wiki var der da nogle jeg ville gå en stor bue uden om. Uden at sige navne! 

 

god aften 

Du skal self gøre præcis som du vil. Og du dyrker BB er helt op til dig og det skal andre ikke moralisere over. De kan jo bare hoppe videre ell sige nej tak til BB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Dylan skrev, for 4 timer siden:

Er Kik K feminin?

altså er hun en pige hvor krop og ansigt udstråler feminitet….

ja hun er lækker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...