Hop til indhold

Poppers - Hvis man er til det

Featured Replies

Skrevet

De amerikanske sundhedsmyndigheder er ude med en advarsel. 

731E7081-65B7-4776-8E17-651107D566AB.png

Skrevet

Godt USA nu også har fundet ud af det er farlig. Da jeg tidligere have slaver på besøg, tog flere af dem, disse flasker popper med, og efter lagde dem hos mig, en dag var dem en af flaskerne der sprang i stykker i skuffen og indhold fik resten ad skuffen indhold til at smelte sammen, for mig er det ren kemi slaver snuser i sig :( Og jeg fraråder at det tages.!

Skrevet
Knægten skrev, for 26 minutter siden:

er det dem man snusser til eller inhaler ?

Der er flere tråde om emnet, blandt andet her:

Poppers er stadig ulovlige i Danmark også: At indføre, sælge og bruge. Og livsfarlige pga. kraftig forhøjet risiko for hjertestop og hjertearytmi.

Skrevet

At sniffe poppers i forbindelse med sex er bindegalt. Forstår ikke der er nogen der tør.... og hvad bliver så det næste man skal prøve ?

Skrevet
Hobrofyr skrev, for 6 timer siden:

At sniffe poppers i forbindelse med sex er bindegalt. Forstår ikke der er nogen der tør.... og hvad bliver så det næste man skal prøve ?

Følgende forklarer nok ikke "modet",  men der findes faktisk rigtig mange,  der søger eller er voldsomt interesseret i, om de kan opnå større seksuel tilfredsstillelse, atså hævet niveaet, intensiteten m.v.   

Problemet er måske for disse personer, at de har svært ved at acceptere at det "nydelsesloft" de kender, og som sikkert er vild godt, at det ikke kan foresætte op ad i en uendelighed.  Derfor tror jeg at nogle lader sig friste af diverse kemikalier, stoffer m.v  - Det skal være vildere og vildere snarere end blot at stille sig selv tilfreds med den seksuelle udvikling man fra teen til voksen har opbygget

Skrevet
TheVoice skrev, for 42 minutter siden:

Følgende forklarer nok ikke "modet",  men der findes faktisk rigtig mange,  der søger eller er voldsomt interesseret i, om de kan opnå større seksuel tilfredsstillelse, atså hævet niveaet, intensiteten m.v.   

Problemet er måske for disse personer, at de har svært ved at acceptere at det "nydelsesloft" de kender, og som sikkert er vild godt, at det ikke kan foresætte op ad i en uendelighed.  Derfor tror jeg at nogle lader sig friste af diverse kemikalier, stoffer m.v  - Det skal være vildere og vildere snarere end blot at stille sig selv tilfreds med den seksuelle udvikling man fra teen til voksen har opbygget

Spot on

Skrevet
Pops skrev, for 13 timer siden:

De amerikanske sundhedsmyndigheder er ude med en advarsel. 

731E7081-65B7-4776-8E17-651107D566AB.png

Unskyld min uvidenhed men hvad er poppers? Næppe popcorn tenker jeg.

Skrevet

Poppers er en flygtig æble- og mandellugtende væske leveret i små flasker som nogen sniffer i forbindelse med sex for at få en mere intens og dejlig orgasme. Poppers udvider blodkarrene så blodforsyningen øget til vævene.  Virkningen er kortvarig og hvis kvinden er lækker og fissen våd nok nægter jeg at tro på at poppers gør en forskel:rolleyes:

Skrevet
Hobrofyr skrev, den 9.7.2021 at 00:07:

Virkningen er kortvarig og hvis kvinden er lækker og fissen våd nok nægter jeg at tro på at poppers gør en forskel

Det har ikke nogen sammenhæng. Den kortvarige virkning kan du ikke opnå om det er Helene Christensen eller Pia Kjærsgaard du knepper. Det sus det giver dig i 60 sek. Er ikke naturligt og kan ikke opnås på nogen anden måde.

Jeg prøvede det i mine unge dage sammen med min kæreste og det gav både noget for hende og mig. Så det er ikke kun mænd der gør det. 

Man behøver heller ikke stikke hele snotten ned i flasken. Man kan åbne flasken og lade den stå på natbordet. Hvis rummet er lille nok, så fyldes luften også og det giver en mildere virkning. 

Grunden til at man forbyder det, er ligesom med alt andet man forbyder. Folk misbruger det og så bliver det et problem. Jeg brugte det sammen med kæresten i flere år, men kun en gang i mellem, når det skulle være lidt mere intens. Det har vi sku ikke taget skade af. 

Skrevet

har prøvet det sammen med en gp 1 enkelt gang 

hun brugte det flittig men jeg nappede et lille snif og skulle ikke have mere med det stas og gør 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.