Hop til indhold

Hallundpigerne, nær Brønderslev / Hjallerup

Featured Replies

Skrevet

Annoncen ses her: http://massage.side6.dk/5590

Jeg ringer på klokken og vwnter helt ude ved vejen i en lille by, hvor alle nok ved hvad der foregår på adressen.. æv æv...

Døren åbnes af en rimeligt smuk kvinde fra øst-europa og hun lader mig komme ind, men siger ellers ikke for meget imens jeg bliver stirret på som om jeg var underlig eller grim (Jeg er 27, normalvægtig osv..)

Jeg følger hende ind igennem stuen, hvor der står en sofa med en dyne og en bærbar på bordet. Da jeg kort står og overvejer hvor hun går hen, om jeg skal med eller om det foregår i stuen, vælger hun aggressivt at sige: "Do you want anything? ". Jeg siger (fuldstændig ikke tændt af hendes udstråling) "No, I guess not. I'll just go home again", hvorefter hun sukker og har åbenlyst er endnu mere irriteret og viser mig ud af døren i en fart.

Mage til nederen møgfjappe skal man lede længe efter...

Skrevet

Det er for resten Sølvgade 73a i Hallund... Der er flere annoncer forskellige steder. Pigen der er der, ligner ikke fuldstændig nogle af dem.

Skrevet

Det er også typisk med de østeuropæiske piger (ligesom de sorte), at står der de tilbyder megafransk - så gør de det sjældent...

Danskere og thai piger der annoncerer med super/megafransk tilbyder det altid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.