Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg var idag forbi denne skønne unge dame MIKI Hun taler fint engelsk og vi fik da også hurtig en aftale på plads. Hun holder til i nybyggeri tæt på Bella Metro, med fine bade faciliteter. Hun er meget nem og naturlig at omgåes med og masser af smil og varme tungekys. Hun er i den buttede ende men med dejlig naturlige bryster. Hvis du er til buttede piger, så er hun et hit. Flotte forførende øjne og dejlig fyldige læbe til øko blow. 

Stedet: 9/10 ok diskret og hun åbner hurtigt men der er kontor overfor.

Pigen: 8/10 lidt misvisende billeder (hun er stadig smuk)

Sex: 9/10 af første gang, så var det for mig en succes

Gentagelse: Ja tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Azn_love skrev, for 11 timer siden:

Hej alle,

Jeg var idag forbi denne skønne unge dame MIKI Hun taler fint engelsk og vi fik da også hurtig en aftale på plads. Hun holder til i nybyggeri tæt på Bella Metro, med fine bade faciliteter. Hun er meget nem og naturlig at omgåes med og masser af smil og varme tungekys. Hun er i den buttede ende men med dejlig naturlige bryster. Hvis du er til buttede piger, så er hun et hit. Flotte forførende øjne og dejlig fyldige læbe til øko blow. 

Stedet: 9/10 ok diskret og hun åbner hurtigt men der er kontor overfor.

Pigen: 8/10 lidt misvisende billeder (hun er stadig smuk)

Sex: 9/10 af første gang, så var det for mig en succes

Gentagelse: Ja tak!

Thank you very much for your feedback and for such kind words. I am looking forward to our next meeting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"The link is not active anymore" ?

siger browseren når der klikker på linket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 timer siden:

"The link is not active anymore" ?

siger browseren når der klikker på linket.

Sorry hun nævnte faktisk at det ville være en kort omgang men at hun ville komme tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 21 timer siden:

@ppd måske hun er taget hjem? 

Øv.

Håber lidt på en invasion fra Polen.

ilovepolishgirls2-500x500.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, den 10.7.2021 at 00:01:

@ppd Matylda sommer verdensklasse kommer i næste uge, og Bambi som ifølge rygterne er en af de smukkeste GPer, skulle efter eget udsagn snart komme til København. Så vi har meget at glæde os til :)

Hvor ved du fra at Bambi måske snart kommer og har du mere eksakt tidspunkt eventuelt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle, 

i går var jeg forbi hos Miki, det var rigtigt fantastisk oplevelse. Hun er meget sød og venlig person. Hun er flotte øjne og dejlig fyldige læbe. Også dejlige naturlige bryster.

Jeg kan anbefale jer en oplevelse hos hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige skrev, for 51 minutter siden:

Hej Alle, 

i går var jeg forbi hos Miki, det var rigtigt fantastisk oplevelse. Hun er meget sød og venlig person. Hun er flotte øjne og dejlig fyldige læbe. Også dejlige naturlige bryster.

Jeg kan anbefale jer en oplevelse hos hende. 

I hendes nuværende annonce står der hun er i Aarhus. Var det det du besøgte hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
zombie skrev, for 15 timer siden:

I hendes nuværende annonce står der hun er i Aarhus. Var det det du besøgte hende?

Ja, det står i annonce. Jeg var besøgte hende, det var fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly

Oprindelig anmelder autentisk - brugeren  "dejlige" virker derimod suspekt i måden at skrive på samt det at vedkommende kun været logget på i en 7 dages periode...indtil vedkommende rejste hjem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...