Hop til indhold

Grønnegade 11 i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Hey folkens

Er thaistedet i grønnegade 11 lukket? Eller har de bare besluttet sig for ikke at svare tilbage på mine sms’er?

Skrevet

Sidst jeg kom forbi stod der enten til salg eller lokaler udlejes. Så du må nok ud og afsøge området for at finde nye græsgange.

Skrevet
  • Author

Damn it, de tilbød en lækker b2b. Det er altså cool at kunne trille ned i midtbyen, få lidt hygge og drøne hjem igen, uden at bruge halve og hele timer hver vej. 

Skrevet

Men hvorfor ikke smutte forbi Jernbanegade hvor der er super massage og HJ  ellers Vendersgade hvor både Kat og hjælperen er med på hvad som helst?

Skrevet
T-BoneViborg skrev, for 21 timer siden:

Men hvorfor ikke smutte forbi Jernbanegade hvor der er super massage og HJ  ellers Vendersgade hvor både Kat og hjælperen er med på hvad som helst?

Hvor gamle er massørene i Vendersgade og hvordan er de kropsmæssigt :rolleyes:

Skrevet
Samba skrev, for 12 timer siden:

Hvor gamle er massørene i Vendersgade og hvordan er de kropsmæssigt :rolleyes:

De er omkring 40+  Ejeren lidt ældre end hende der hjælper. Bestemt ikke nogen skønhed nogle af dem, men søde og rare og de kan deres kram. Både i første og andet akt. 
Ejeren (Kat) er lidt buttet men ellers fin, men der sker vist ikke meget ved at hjælperen sprang over aftensmaden en dag eller to!

Redigeret af T-BoneViborg

Skrevet
T-BoneViborg skrev, for 5 timer siden:

men der sker vist ikke meget ved at hjælperen sprang over aftensmaden en dag eller to!

Hva helvede bilder du dig ind at komme med sådan en kommentar om en pige. Manger af pigerne følger med her på forum, og jeg er også sikker på der er piger med lavt selvværd i denne branche. At man så ved siden af skal læse den slags spydige kommentar hører ingen steder hjemme. Hvis pigen ikke er din type fair nok så sig det. Men direkte personangreb på kvindens form. Hvor er din pli. fy for helvede. 

ja administrator jeg tager gerne en for holdet. Men den opførsel hører INGEN steder hjemme. 

Skrevet
T-BoneViborg skrev, for 5 timer siden:

De er omkring 40+  Ejeren lidt ældre end hende der hjælper. Bestemt ikke nogen skønhed nogle af dem, men søde og rare og de kan deres kram. Både i første og andet akt. 
Ejeren (Kat) er lidt buttet men ellers fin, men der sker vist ikke meget ved at hjælperen sprang over aftensmaden en dag eller to!

Hvad med anden akt er der mulighed for fuldpakke, eller er det kun håndjob?

Skrevet
Mayday skrev, for 3 timer siden:

Hva helvede bilder du dig ind at komme med sådan en kommentar om en pige. Manger af pigerne følger med her på forum, og jeg er også sikker på der er piger med lavt selvværd i denne branche. At man så ved siden af skal læse den slags spydige kommentar hører ingen steder hjemme. Hvis pigen ikke er din type fair nok så sig det. Men direkte personangreb på kvindens form. Hvor er din pli. fy for helvede. 

ja administrator jeg tager gerne en for holdet. Men den opførsel hører INGEN steder hjemme. 

Jeg tror da slet ikke du har læst at jeg skrev at de var søde og rare - men jeg beklager og ændrer da gerne sprogbruget til ‘erotisk kraftig’ - så alle er glade. 

Skrevet
  • Author

Så fik jeg lige en sms fra Vendersgade crewet, de skriver at de har flyttet biksen til… Grønnegade. 

Skrevet
HG Wells skrev, for 4 timer siden:

Så fik jeg lige en sms fra Vendersgade crewet, de skriver at de har flyttet biksen til… Grønnegade. 

Er der nogen der ved hvor pigerne der var i Grønnegade er blevet af?

Skrevet
  • Author

Jeg har ikke hørt det mindste. Jeg havde en aftale en dag, blev forsinket pga coronatest, og skrev til dem… og har ikke hørt noget fra dem siden. Jeg synes også de var frække :)

Skrevet
Silverback skrev, for 35 minutter siden:

Er det her ikke en, der var i Grønnegade:

https://annoncelight.dk/showad/318780 ?

Silverback, - godt set:P

• 2 weeks later...
Skrevet
HG Wells skrev, den 14.7.2021 at 03:40:

Det forstår jeg ikke:roll: var en tur forbi Vendersgade den anden dag og fik massage af en der hed Wan eller noget i den retning. Hun sagde at der udover hende var to andre  de var bare ikke på arbejde den dag.

Skrevet
  • Author

Huh, sært. Måske har de hyret flere piger og driver begge butikker nu.

• 1 year later...
Skrevet
  • Author

Er der nogen der ved om Grønnegade har fået nye ejere eller om der stadig er lukket?

Skrevet
HG Wells skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der ved om Grønnegade har fået nye ejere eller om der stadig er lukket?

Der er åben og det er stadig Kat 

Skrevet
  • Author
Samba skrev, for 12 timer siden:

Der er åben og det er stadig Kat 

Fedt, meget godt at høre

• 7 months later...
Skrevet

Stadig åbent?

Passer tlf nummeret man kan finde via google maps?

Skrevet
Mthom skrev, for 1 time siden:

Hende Kat fra Randers

Er det en konstatering eller et spørgsmål?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.