Hop til indhold

Recommended Posts

Damn it, de tilbød en lækker b2b. Det er altså cool at kunne trille ned i midtbyen, få lidt hygge og drøne hjem igen, uden at bruge halve og hele timer hver vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-BoneViborg skrev, for 21 timer siden:

Men hvorfor ikke smutte forbi Jernbanegade hvor der er super massage og HJ  ellers Vendersgade hvor både Kat og hjælperen er med på hvad som helst?

Hvor gamle er massørene i Vendersgade og hvordan er de kropsmæssigt :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samba skrev, for 12 timer siden:

Hvor gamle er massørene i Vendersgade og hvordan er de kropsmæssigt :rolleyes:

De er omkring 40+  Ejeren lidt ældre end hende der hjælper. Bestemt ikke nogen skønhed nogle af dem, men søde og rare og de kan deres kram. Både i første og andet akt. 
Ejeren (Kat) er lidt buttet men ellers fin, men der sker vist ikke meget ved at hjælperen sprang over aftensmaden en dag eller to!

Redigeret af T-BoneViborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-BoneViborg skrev, for 5 timer siden:

 men der sker vist ikke meget ved at hjælperen sprang over aftensmaden en dag eller to!

Hva helvede bilder du dig ind at komme med sådan en kommentar om en pige. Manger af pigerne følger med her på forum, og jeg er også sikker på der er piger med lavt selvværd i denne branche. At man så ved siden af skal læse den slags spydige kommentar hører ingen steder hjemme. Hvis pigen ikke er din type fair nok så sig det. Men direkte personangreb på kvindens form. Hvor er din pli. fy for helvede. 

ja administrator jeg tager gerne en for holdet. Men den opførsel hører INGEN steder hjemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-BoneViborg skrev, for 5 timer siden:

De er omkring 40+  Ejeren lidt ældre end hende der hjælper. Bestemt ikke nogen skønhed nogle af dem, men søde og rare og de kan deres kram. Både i første og andet akt. 
Ejeren (Kat) er lidt buttet men ellers fin, men der sker vist ikke meget ved at hjælperen sprang over aftensmaden en dag eller to!

Hvad med anden akt er der mulighed for fuldpakke, eller er det kun håndjob?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 3 timer siden:

Hva helvede bilder du dig ind at komme med sådan en kommentar om en pige. Manger af pigerne følger med her på forum, og jeg er også sikker på der er piger med lavt selvværd i denne branche. At man så ved siden af skal læse den slags spydige kommentar hører ingen steder hjemme. Hvis pigen ikke er din type fair nok så sig det. Men direkte personangreb på kvindens form. Hvor er din pli. fy for helvede. 

ja administrator jeg tager gerne en for holdet. Men den opførsel hører INGEN steder hjemme. 

Jeg tror da slet ikke du har læst at jeg skrev at de var søde og rare - men jeg beklager og ændrer da gerne sprogbruget til ‘erotisk kraftig’ - så alle er glade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 4 timer siden:

Så fik jeg lige en sms fra Vendersgade crewet, de skriver at de har flyttet biksen til… Grønnegade. 

Er der nogen der ved hvor pigerne der var i Grønnegade er blevet af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke hørt det mindste. Jeg havde en aftale en dag, blev forsinket pga coronatest, og skrev til dem… og har ikke hørt noget fra dem siden. Jeg synes også de var frække :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, den 14.7.2021 at 03:40:

Så fik jeg lige en sms fra Vendersgade crewet, de skriver at de har flyttet biksen til… Grønnegade. 

Det forstår jeg ikke:roll: var en tur forbi Vendersgade den anden dag og fik massage af en der hed Wan eller noget i den retning. Hun sagde at der udover hende var to andre  de var bare ikke på arbejde den dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der ved om Grønnegade har fået nye ejere eller om der stadig er lukket?

Der er åben og det er stadig Kat 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår

Stadig åbent?

Passer tlf nummeret man kan finde via google maps?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...