Hop til indhold
afløbsrenseren

Anna ♥️ Episk Lingam Massage

Recommended Posts

Jeg har lige skrevet - så må vi se om der bliver svaret; så tager jeg nok een for holdet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kam skrev, 1 time siden:

Jeg har lige skrevet - så må vi se om der bliver svaret; så tager jeg nok een for holdet ;) 

Ok, jeg har måske en aftale på tirsdag, afhængig af hvad din oplevelse er :) . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver at hun frabeder sig anmeldelser. Måske det skulle respekteres. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Lauersen skrev, for 33 minutter siden:

Hun skriver at hun frabeder sig anmeldelser. Måske det skulle respekteres. 

What….? Er det virkelig noget, der skal respekteres? Det ville man da aldrig gøre, hvis det var en køkkenchef, en teaterinstruktør eller filminstruktør, der frabad sig anmeldelser. GPer over en bred kam ønsker, at deres erhverv respekteres på lige linje med andre erhverv, hvilket jeg støtter 100 pct. Med den anerkendelse følger også, at kunderne/gæsterne kan anmelde den oplevede service til andre potentielle gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når hun annoncere på annonceligt, med tydelige billede og tekst som beskriver hvad hun tilbyde, kan det vel ikke gøre så meget for hende hvis vi skriver om hvor tilfreds vi er med besøget.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
afløbsrenseren skrev, for 14 minutter siden:

Når hun annoncere på annonceligt, med tydelige billede og tekst som beskriver hvad hun tilbyde, kan det vel ikke gøre så meget for hende hvis vi skriver om hvor tilfreds vi er med besøget.  

Ja. Det er tankevækkende at annoncere i et medie, hvis primære berettigelse er købesex-kunders anmeldelser/beretninger af deres købesex-oplevelser.

Redigeret af Roger Rabbit
Korrektion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 58 minutter siden:

What….? Er det virkelig noget, der skal respekteres? Det ville man da aldrig gøre, hvis det var en køkkenchef, en teaterinstruktør eller filminstruktør, der frabad sig anmeldelser. GPer over en bred kam ønsker, at deres erhverv respekteres på lige linje med andre erhverv, hvilket jeg støtter 100 pct. Med den anerkendelse følger også, at kunderne/gæsterne kan anmelde den oplevede service til andre potentielle gæster.

Det er mennesker vi snakker om her. Flertallet af GP'erne har det fint med at vi skriver anmeldelser, og hvordan kan det lige være et problem at nogen ikke har lyst til at deres sexliv skal udbasuneres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Lauersen skrev, for 35 minutter siden:

Det er mennesker vi snakker om her. Flertallet af GP'erne har det fint med at vi skriver anmeldelser, og hvordan kan det lige være et problem at nogen ikke har lyst til at deres sexliv skal udbasuneres.

Er køkkenchefer og instruktører ikke mennesker..? Jeg tror i øvrigt, de færrester GPer ligestiller deres ydelser på klinikken med deres sexliv…

Redigeret af Roger Rabbit

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 9.7.2021 at 13:29:

Hejsa.  fik du besøgt hende ? 

Nej, Der gik logistik i lortet så det lykkedes ikke - jeg har skrevet til hende i dag, men endnu ikke hørt noget ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik fat i hende og snakked med hende.   Virkelig dejlig stemme og virkede "klar" om man vil.

Efter opkaldet fik jeg  fluks adressen  på SMS, bortset fra eksakt etage og og lejlighedsnummer. 

Kørte derover45min før. Skrev og ringede flere gange - intet svar.   

Troede ellers at hun var en af de gode, men nej, spildte derimod 3 timer af mit liv på ingenting. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløden skrev, for 18 timer siden:

Fik fat i hende og snakked med hende.   Virkelig dejlig stemme og virkede "klar" om man vil.

Efter opkaldet fik jeg  fluks adressen  på SMS, bortset fra eksakt etage og og lejlighedsnummer. 

Kørte derover45min før. Skrev og ringede flere gange - intet svar.   

Troede ellers at hun var en af de gode, men nej, spildte derimod 3 timer af mit liv på ingenting. 

Træls

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...