Hop til indhold

Recommended Posts

Fedt.  Hende på billede 1.  Giver hun fp ?  Gode bryster synes jeg     Du skriver 2.  Men der er tre eller hvad ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosen skrev, for 15 minutter siden:

Fedt.  Hende på billede 1.  Giver hun fp ?  Gode bryster synes jeg     Du skriver 2.  Men der er tre eller hvad ? 

De tre piger på billedet har jeg ikke set, men en fjerde, der hedder Diamond har jeg besøgt nogle gange. Hun giver en god oliemassage og FP (alt dog med gummi) og alt til standardpris.

Jeg oplever hende som en meget sød og serviceorienteret pige.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosen skrev, for 3 timer siden:

Fedt.  Hende på billede 1.  Giver hun fp ?  Gode bryster synes jeg     Du skriver 2.  Men der er tre eller hvad ? 

Der er 3 på billedet og nogle gange også i shoppen, men ofte kun 2 på arbejde for tiden. Hende på billede 1 giver ikke FP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snowdog skrev, for 2 timer siden:

De tre piger på billedet har jeg ikke set, men en fjerde, der hedder Diamond har jeg besøgt nogle gange. Hun giver en god oliemassage og FP (alt dog med gummi) og alt til standardpris.

Jeg oplever hende som en meget sød og serviceorienteret pige.   

Ja Diamond er rigtig sød og hun ser godt ud. Pigen i midten på billede 2 er der ret tit, hun tilbyder både massage og FP med gummi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, den 8.7.2021 at 07:53:

Hvad søger du? Hvad kan du lide?

Jeg har mødt de to piger der arbejder der. Søde og gød service. God massage og extra

Hej

hvordan er stedet? Er det nogenlunde rent og diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, den 8.7.2021 at 11:11:

Ja Diamond er rigtig sød og hun ser godt ud. Pigen i midten på billede 2 er der ret tit, hun tilbyder både massage og FP med gummi 

Hmmm… sidder lige og tænker om pigen i midten er den gamle thaimutter fra Hvalsø….  Kunne godt ligne hende. Er der andre som kan huske hende? 

Blev som regel modtaget med en hånd i skridtet og et dask i numsen… lykkedes dog aldrig at få listet kludene af hendes buttede krop. Kunne da være sjovt hvis det er hende :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaunusDK skrev, for 13 timer siden:

Hmmm… sidder lige og tænker om pigen i midten er den gamle thaimutter fra Hvalsø….  Kunne godt ligne hende. Er der andre som kan huske hende? 

Blev som regel modtaget med en hånd i skridtet og et dask i numsen… lykkedes dog aldrig at få listet kludene af hendes buttede krop. Kunne da være sjovt hvis det er hende :)

 

 

Det er hende der før var i Hvalsø. Hun er Vallensbæk nu. Du burde kunne få mere end massage nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 12 minutter siden:

Det er hende der før var i Hvalsø. Hun er Vallensbæk nu. Du burde kunne få mere end massage nu :D

Tak Lars

Hun skal helt klart chekkes ud. Ved du hvad hun hedder, så ved hvem jeg skal spørge efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaunusDK skrev, for 19 minutter siden:

Tak Lars

Hun skal helt klart chekkes ud. Ved du hvad hun hedder, så ved hvem jeg skal spørge efter?

Før kaldte hun sig noget andet men der der er 3 navne, og mutter som er hende med hatten, hun er der ikke tit. Så du har god mulighed for at få den rette, ellers bare spørg efter hende der før havde Butik i Hvalsø. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...