Hop til indhold

Erfaringer med denne unge jyde?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer,

har skrevet lidt sammen med hende her og hun virker sød og kommunikationen er let.

men tænkte om der er nogen der har haft fornøjelsen af at besøge hende som vil dele lidt ud af oplevelsen? :-)

https://annoncelight.dk/showad/322554

Skrevet
Cj4321 skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer,

har skrevet lidt sammen med hende her og hun virker sød og kommunikationen er let.

men tænkte om der er nogen der har haft fornøjelsen af at besøge hende som vil dele lidt ud af oplevelsen? :-)

https://annoncelight.dk/showad/322554

God eftermiddag. Jeg er lige kommet hjem, efter et besøg hos den unge Jyde, sød, dejlig tøs. Jeg tog en halv time for 1000kr, hun skulle ikke have ekstra for at modtage sorte kys og analsex alt med gummi, hun blev hurtig våd, når man lå ved siden af hende og legede med hendes fisse, uden at stikke en finger op,men jeg tror at det ville hun ikke have noget imod og mens vi kyssede med tungen, det kunne hun godt lide. Dog et lille minus, hendes fisse dufter lidt som uvasket, så tog bare gummi på, da jeg kunne dufte det på tæt hold og tag hende på alle fire.. Hun er lidt buttet, det gør ikke noget for mig, samt havde nogle dejlige ungpige bryster også var hun remilig sød, hyggelig at snakke med både før, under og efter besøget, ja jeg har fået tømt pungen med et smil på læben.

Skrevet

Hej @69manden

det lyder som om du havde en god oplevelse. Ved du om hun er CIM eller COF?

Skrevet
69manden skrev, for 57 minutter siden:

Dog et lille minus, hendes fisse dufter lidt som uvasket, så tog bare gummi på, da jeg kunne dufte det på tæt hold og tag hende på alle fire.. 

Det plejer vist mest at være et symptom på at pigen vasker sig for tit, og med for skrap sæbe. 

Ellers rigtigt godt at du fortæller om din oplevelse. Jeg var lige ved at tro at hun måtte være fake. 

Skrevet
Cj4321 skrev, den 7.7.2021 at 15:39:

Hej @69manden

det lyder som om du havde en god oplevelse. Ved du om hun er CIM eller COF?

Jeg kan ikke sige om hun er til det ene eller andet, du må du spørge hende om, næste gang hun har aktiv annonce, dog synes jeg at hun har haft en annonce før, for 1 år tilbage var, tror jeg, er ikke helt sikker,men synes at jeg har besøgt hende før på hendes adresse på Frederiksberg.

Skrevet
Lauersen skrev, den 7.7.2021 at 15:57:

Det plejer vist mest at være et symptom på at pigen vasker sig for tit, og med for skrap sæbe. 

Ellers rigtigt godt at du fortæller om din oplevelse. Jeg var lige ved at tro at hun måtte være fake. 

Ja okay, tak for svaret, men det kunne måske være, da hun modtog mig iført læder bh, trusser med lynlås, at det gjorde at hun var lidt svedig forneden, men nej hun er ikke FAKE, dog lidt langsom at svare.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.