Hop til indhold

Danske analglade veronica

Featured Replies

Skrevet

Har hørt at hun skulle udvise lidt dårlig attitude overfor kunderne. Jeg har spurgt lidt ind til det i en anden tråd, men det er ikke rigtig nogen der har villet dele deres erfaringer.

ellers går rygtet blot på at hun er en champ ift. de ydelser hun tilbyder :-)

Skrevet

Besøgte hende i fredags sidste uge 

den dårligste blowjob ever... dårlige service vil bare ha det overstået hurtigt 

havde bestilt halv time men efter 10 min siger hun kom så og bliv færdig....

hold jer væk og spar jeres penge 

Skrevet
Mr Vanløse skrev, den 7.7.2021 at 14:30:

Besøgte hende i fredags sidste uge 

den dårligste blowjob ever... dårlige service vil bare ha det overstået hurtigt 

havde bestilt halv time men efter 10 min siger hun kom så og bliv færdig....

hold jer væk og spar jeres penge 

Hun var ellers på min “to do” liste, så tak for ifo ;) I øvrigt hedder hun nu Maria (nyt navn) ved ikke om dette skyldes anmeldelse, for profilen er den samme.

• 1 month later...
Skrevet

Hun er 110% sikkert et sølle eksempel på en der er langt ude i tovene og på stoffer. 
var forbi forleden, og skulle kun spille pik ud over hende, og ikke andet. 
hun er flyttet fra Frederiksberg til et sted tæt på Forum. 
hun sagde det skulle foregå på toilettet, hvor hun stod i brusekabinen. Rod, gammel sminke, børster og alt muligt klamt lort lå på og omkring håndvasken. 
gammelt pis i toilettet, hvor brættet ikke en gang var slået ned, og intet papir til at tørre sig med….. hendes ansigt/kæbe bar præg at hun lige havde taget stoffer, da det kørte rundt i hovedet på hende. Kæben fløj fra side til side og hun var meget forvirret i stemmen…. 
kan kun fraråde at folk besøger hende, med mindre man er til en “, i mine øjne” tøs på narko

Skrevet
Speedyme skrev, for 1 time siden:

Hun er 110% sikkert et sølle eksempel på en der er langt ude i tovene og på stoffer. 
var forbi forleden, og skulle kun spille pik ud over hende, og ikke andet. 
hun er flyttet fra Frederiksberg til et sted tæt på Forum. 
hun sagde det skulle foregå på toilettet, hvor hun stod i brusekabinen. Rod, gammel sminke, børster og alt muligt klamt lort lå på og omkring håndvasken. 
gammelt pis i toilettet, hvor brættet ikke en gang var slået ned, og intet papir til at tørre sig med….. hendes ansigt/kæbe bar præg at hun lige havde taget stoffer, da det kørte rundt i hovedet på hende. Kæben fløj fra side til side og hun var meget forvirret i stemmen…. 
kan kun fraråde at folk besøger hende, med mindre man er til en “, i mine øjne” tøs på narko

Måske derfor hun skifternavn hver anden uge …

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.