Hop til indhold
Bulder

Pen's Thai Massage

Recommended Posts

Jeg har ikke kunnet finde nogle anmeldelser af "Pen's Thai Massage " skodshøjen 69 Risskov. Har nogen været på besøg der, og hvad kan man forvente?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har ikke kunnet finde nogle anmeldelser af "Pen's Thai Massage " skodshøjen 69 Risskov. Har nogen været på besøg der, og hvad kan man forvente?

Skodshøjen er en bolig kvarter med 2 etagers rækkehuse. Tvivler meget stærkt på der ligger en klinik der. Det er nok indehaveren af en af klinikkerne inde i byen, der har registreret sit cvr nr på privat adressen. Der er intet at se på Google Maps.

Har ikke været fysisk forbi Skodshøjen, så ovenstående er blot mit kvalificerede gæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skodshøjen er en bolig kvarter med 2 etagers rækkehuse. Tvivler meget stærkt på der ligger en klinik der. Det er nok indehaveren af en af klinikkerne inde i byen, der har registreret sit cvr nr på privat adressen. Der er intet at se på Google Maps.

Har ikke været fysisk forbi Skodshøjen, så ovenstående er blot mit kvalificerede gæt.

Det kan meget vel være som du beskriver, men det kan også

være at man rent faktisk kan få massage på stedet.

Der er flere af sådanne steder hvor der tilbydes massage fra privaten.

Er man seriøs kunne man måske prøve at ringe. :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrede mig selv lidt over at det lå i et boligområde, men det er jeg egentlig ligeglad med. Er mere interesseret i, om der er nogen som har besøgt Pen og evt give en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...