AJanssen 2 Skrevet 7. Juli, 2021 Forleden var jeg forbi Vojens og besluttede mig at besøge Chelina. Jeg havde bestilt fælles bad og pirringsbondage. Hun var ikke som de opsatte billeder på annoncerne, hun var dejligere. Mørkt halvlangt hår, slank ung pige body, glat og indbydende. Det fik jeg at mærke i den lille brusekabine hvor hun smøg sig op ad mig fordi der kun var plads til een efter endt bodyrubbing og indsæbning bandt hun mig på ryggen på sengen og fandt en fjer frem, som hun skælmsk tirredede min stive pik med. Jeg nyder at få pikken bundet op. Det havde hun aldrig prøvet, men hun var liderlig som jeg, og kastede sig ud i det med kyndig hjælp fra mig. Hun er et naturtalent og fik bundet pikken fræk stramt op. Spurgte hende om hun havde lyst til at spanke den lidt, og tilfældigvis havde hun en pisk til formålet. . Hun kan håndtere en pisk allright, og jeg kunne se at hun nød det lige som jeg. Det gjorde os begge mere liderlige, det var pivfrækt. Så meget at hun lagde pisken for at rulle gummi på min stramt suttede og floggede pik og sætte sig omvendt overskrævs på mig. Så red hun mig mens jeg lå bundet der. Inden min udløsning nåede vi også en tur i gynækologbænken og et lækkert blow mens hun legede med en dildo. Det hele var bare naturlig frækt, jeg kommer da igen... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 7. Juli, 2021 Link ?? hvor svært kan det være 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 7. Juli, 2021 Dejligt. Gad vide hvornår Chelina igen kommer til København? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 7. Juli, 2021 Expel skrev, for 3 timer siden: Link ?? hvor svært kan det være https://annoncelight.dk/showad/321908 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg