Claus81 4 Skrevet 6. Juli, 2021 Hej. Nogle der har erfaring med hende her? https://sugardaters.com/da/profile/KEWED_MwoA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 5. September, 2021 Claus81 skrev, den 6.7.2021 at 23:09: Hej. Nogle der har erfaring med hende her? https://sugardaters.com/da/profile/KEWED_MwoA Fik du et møde med hende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claus81 4 Skrevet 5. September, 2021 Yes jeg har været forbi. Hvad med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 5. September, 2021 Claus81 skrev, for 6 timer siden: Yes jeg har været forbi. Hvad med dig? Super, var det godt.? Er hun frisk og fræk.? har ikke fået kontakt med hende, men ser lige om det ikke kommer hvis du kan komme med lidt til øjet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlassiskGentleman 0 Skrevet 5. September, 2021 Det er lidt tid siden jeg sidst var på SD, men besøgte New Queen i Risskov flere gange. Bor i diskret hus på en blind vej, centralt. Hun store silicone bryster, og nyder sex uden gummi med sprøjt op i hende En fræk MILF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 6. September, 2021 Hvad var sugar for den herlighed...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlassiskGentleman 0 Skrevet 6. September, 2021 Jeg plejede at give 1000-1500 Ved ikke om der er andre New Queen i Risskov, men hende jeg har besøgt er en moden slank kvinde, omkring 45, langt krøllet lyst hår, store silicone bryster, glat mis Hun nyder også andet end det blide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 6. September, 2021 KlassiskGentleman skrev, for 2 minutter siden: Jeg plejede at give 1000-1500 Ved ikke om der er andre New Queen i Risskov, men hende jeg har besøgt er en moden slank kvinde, omkring 45, langt krøllet lyst hår, store silicone bryster, glat mis Hun nyder også andet end det blide Lyder som en drøm....mon hun er til anale lege, og smæk....?? Uden gummi...hmm var det normen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlassiskGentleman 0 Skrevet 6. September, 2021 Tror hun er til det meste, hvis du tager styringen. Om det er med eller uden gummi, tror jeg er op til dig. Hun nyder begge dele. Jeg startede med gummi, men kunne ikke modstå fristelsen uden gummi, og det nød hun også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 6. September, 2021 KlassiskGentleman skrev, for 7 timer siden: Tror hun er til det meste, hvis du tager styringen. Om det er med eller uden gummi, tror jeg er op til dig. Hun nyder begge dele. Jeg startede med gummi, men kunne ikke modstå fristelsen uden gummi, og det nød hun også Hun lyder som en drøm....ses i ikke mere så...?? Jeg må se om jeg kan få svar fra hende på SD...tænker hun må være ombejlet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlassiskGentleman 0 Skrevet 6. September, 2021 Har ikke været aktiv på SD et stykke tid, og havde kun kontakt med hende den vej. Men overvejer da at komme på SD igen. Hun er ikke en typisk kold tøs som der er flest af på SD, men vil mere sige hun er en et alm kvinde (MILF) der mangler sugar i hverdagen. Kan anbefale at tage styringen ved hende, feks godt fat i håret, og tage hende anal mens du klasker hendes balder røde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 7. September, 2021 Hold da op, det lyder sgu frækt.... Hun er bare klar på alt..?? Hvad med orgasme...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlassiskGentleman 0 Skrevet 7. September, 2021 DKC skrev, for 2 timer siden: Hold da op, det lyder sgu frækt.... Hun er bare klar på alt..?? Hvad med orgasme...?? Tror hun er med på det meste, hvis du smider lidt sugar på natbordet, samt tager styringen…… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claus81 4 Skrevet 22. September, 2021 DKC skrev, den 7.9.2021 at 10:49: Hold da op, det lyder sgu frækt.... Hun er bare klar på alt..?? Hvad med orgasme...?? Fik du en aftale og hvad er din vurdering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 22. September, 2021 Claus81 skrev, for 3 timer siden: Fik du en aftale og hvad er din vurdering? Nope....hun har slettet sin profil.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlassiskGentleman 0 Skrevet 17. Oktober, 2021 Hun hedder Justsimple nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 17. Oktober, 2021 KlassiskGentleman skrev, for 7 minutter siden: Hun hedder Justsimple nu Kan du få en aftale... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KlassiskGentleman 0 Skrevet 17. Oktober, 2021 Har mødt hende, ja…. og hun er til meste da hun mangler sugar…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg